Avto.info
Iskalnik: Model:

Renault clio R. S. 220 EDC trophy

Potrditev

  • Prenova mu je prinesla estetske popravke in boljši vid
  • Različica trophy, ki prinaša dodatno športnost, ni več del omejene serije, temveč sodi v redno ponudbo
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Petek, 23. marec 2018

Najbolj športni model clio R.S. smo preizkusili pred približno dvema letoma (AF 196). Takrat je bil paket trophy namenjen le omejeni, oštevilčeni seriji, po prenovi pa je del cliove redne ponudbe. Njegova vsebina je ostala enaka, kar pomeni, da prinaša predvsem nižje, trše podvozje in dodatnih 20 konjev moči.

Če se najprej posvetimo novostim, je treba omeniti zlasti nov sprednji odbijač z dnevnimi lučmi, oblikovanimi po vzoru ciljne zastave, in nove glavne žaromete, ki so zaradi tehnike led veliko bolj zmogljivi. V notranjosti najdemo kakovostnejše materiale na armaturni plošči in nekaj novih kromiranih detajlov.

Čeprav ob prestavljanju postreže z veselim brbotanjem, bi lahko bila zvočna kulisa iz Akrapovičevega izpušnega sistema še malo bolj ostra in rezka.


Tehnična plat ostaja nespremenjena, kar pomeni, da se pod sprednjim pokrovom vrti 1,6-litrski turbobencinar s 162 kilovati (220 KM) v povezavi z dvosklopčnim šeststopenjskim menjalnikom EDC. Ta še vedno predstavlja edino možnost izbire, in čeprav prestavlja zelo hitro, ob spremljavi veselega brbotanja iz Akrapovičevega izpušnega sistema, ne ponuja neposrednih užitkov ročnega pretikanja, na katero prisegajo puristi. Enako ostaja tudi podvozje, ki je močna točka tega avtomobila. Oprijem je odličen v vseh razmerah, vzmetenje pa ni tako trdo, da bi spravljalo v obup ob vsakdanji uporabi. Volan je primerno trd, a ne tako neposreden kot pri fiesti ST ali peugeotu 208 GTi.

Prenovljeni clio R.S. potrjuje vrline, ki smo jih ugotovili pri modelu pred prenovo. Gre za avtomobil, ki ni več tako neposreden kot predhodnik z atmosferskim motorjem in ročnim menjalnikom, je pa zato (tudi zaradi petvratni zasnovi) bolj udoben in uporaben. Pohvalno je, da je različica trophy zdaj na voljo za vse, ki bi si jo želeli omisliti, saj, kot smo ugotovili v predhodnem testu, doda tisto piko na i.
 

Renault clio R. S. 220 EDC trophy
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1618 ccm, 162 kW (220 KM) pri 6000/min, 280 Nm pri 2000/min; Menjalnik: dvosklopčni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4090 x 1732 x 1434 mm; Medos. razdalja: 2589 mm; Pnevmatike: 205/40 R18; Masa/nosilnost: 1279/507 kg; Prtljažnik: 300–1146 l.
  Največja hitrost:  235 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6,6 s; Poraba goriva (EU): 7,6/5,1/5,9 l/100 km; Povprečje na testu: 8,9 l/100 km; Izpust CO2: 135g/km.
  Cena:  osnovni model (1.2 16v life): 11.390 €, testno vozilo: 28.760 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
motor, menjalnik, vozne lastnosti, oprema nezaščitena vzvratna kamera, cena brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.