Renault clio R. S. 220 EDC trophy
Potrditev
- Prenova mu je prinesla estetske popravke in boljši vid
- Različica trophy, ki prinaša dodatno športnost, ni več del omejene serije, temveč sodi v redno ponudbo
Petek, 23. marec 2018
Najbolj športni model clio R.S. smo preizkusili pred približno dvema letoma (AF 196). Takrat je bil paket trophy namenjen le omejeni, oštevilčeni seriji, po prenovi pa je del cliove redne ponudbe. Njegova vsebina je ostala enaka, kar pomeni, da prinaša predvsem nižje, trše podvozje in dodatnih 20 konjev moči.
Če se najprej posvetimo novostim, je treba omeniti zlasti nov sprednji odbijač z dnevnimi lučmi, oblikovanimi po vzoru ciljne zastave, in nove glavne žaromete, ki so zaradi tehnike led veliko bolj zmogljivi. V notranjosti najdemo kakovostnejše materiale na armaturni plošči in nekaj novih kromiranih detajlov.
Čeprav ob prestavljanju postreže z veselim brbotanjem, bi lahko bila zvočna kulisa iz Akrapovičevega izpušnega sistema še malo bolj ostra in rezka.
Tehnična plat ostaja nespremenjena, kar pomeni, da se pod sprednjim pokrovom vrti 1,6-litrski turbobencinar s 162 kilovati (220 KM) v povezavi z dvosklopčnim šeststopenjskim menjalnikom EDC. Ta še vedno predstavlja edino možnost izbire, in čeprav prestavlja zelo hitro, ob spremljavi veselega brbotanja iz Akrapovičevega izpušnega sistema, ne ponuja neposrednih užitkov ročnega pretikanja, na katero prisegajo puristi. Enako ostaja tudi podvozje, ki je močna točka tega avtomobila. Oprijem je
odličen v vseh razmerah, vzmetenje pa ni tako trdo, da bi spravljalo v obup ob vsakdanji uporabi. Volan je primerno trd, a ne tako neposreden kot pri fiesti ST ali peugeotu 208 GTi.
Prenovljeni clio R.S. potrjuje vrline, ki smo jih ugotovili pri modelu pred prenovo. Gre za avtomobil, ki ni več tako neposreden kot predhodnik z atmosferskim motorjem in ročnim menjalnikom, je pa zato (tudi zaradi petvratni zasnovi) bolj udoben in uporaben. Pohvalno je, da je različica trophy zdaj na voljo za vse, ki bi si jo želeli omisliti, saj, kot smo ugotovili v predhodnem testu, doda tisto piko na i.
Renault clio R. S. 220 EDC trophy |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1618 ccm, 162 kW (220 KM) pri 6000/min, 280 Nm pri 2000/min; Menjalnik: dvosklopčni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4090 x 1732 x 1434 mm; Medos. razdalja: 2589 mm; Pnevmatike: 205/40 R18; Masa/nosilnost: 1279/507 kg; Prtljažnik: 300–1146 l. |
Največja hitrost: 235 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6,6 s; Poraba goriva (EU): 7,6/5,1/5,9 l/100 km; Povprečje na testu: 8,9 l/100 km; Izpust CO2: 135g/km. |
Cena: osnovni model (1.2 16v life): 11.390 €, testno vozilo: 28.760 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
motor, menjalnik, vozne lastnosti, oprema | nezaščitena vzvratna kamera, cena | brez napak |