Avto.info
Iskalnik: Model:

Renault clio TCe 120 intens

Ima (skoraj) vse, kar imajo veliki

  • Najbolje prodajani avtomobil v Sloveniji je s prenovo dobil malenkost drugačno podobo in kup drugih novosti
  • Po novem zna parkirati sam, kot edini v segmentu pa se lahko pohvali z ozvočenjem znamke Bose
  • Najzmogljivejši bencinski clio z ročnim menjalnikom za zmeren denar ponuja tudi nekaj športnih užitkov
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jermnej Prelac
Nedelja, 30. april 2017

Verjetno se še spominjate slogana 'Ima vse, kar imajo veliki', s katerim so oglaševali clia prve generacije. Takrat je to deloma držalo, a je treba vedeti, da so v tistih časih veliki ponujali precej manj kot danes. Izjemno hiter in drag razvoj elektronike pomeni, da imajo prestižni avtomobili tu prednost, clio pa se kljub temu ne da kar tako. Dokaz za to je bil testni primerek prenovljenega clia, ki je za manj kot 16 tisočakov (upoštevan popust 2.000 evrov) med drugim ponudil novotarije, kot so pripomoček za prostoročno parkiranje, napreden multimedijski sistem z vzvratno kamero in prestižni avdio sistem znamke Bose.

Nedavna prenova je prinesla mnogo pomembnih novosti, čeprav bi na prvi pogled to težko trdili. Oblikovno se namreč novi clio od starega skorajda ne razlikuje. Ima malenkost preoblikovano masko in sprednji odbijač, nove in učinkovitejše žaromete z led tehniko ter pri testni različici dnevne led luči v obliki črke C. Zadaj je malce drugačen spodnji rob karoserije, avtomobil na fotografijah pa je bogatejši še za paket opreme GT line, ki vsebuje posebna aluminijasta platišča in karoserijske dodatke za bolj športni videz.

Novi materiali v kabini zagotavljajo malenkost bolj dovršen videz in občutek, a ne tako drastično, da bi vas zavedlo v misli, da sedite v kakšnem večjem in prestižnejšem avtomobilu. Za nekaj luksuza poskrbijo posamezni dodatki, med katerimi je najbolj atraktiven 17,8-centimetrski zaslon na dotik. Nadgrajen multimedijski sistem R-link evolution s kapacitativnim zaslonom ponuja enako odzivnost in funkcionalnost kot sodobna računalniška tablica. Glede na to, da je zadolžen za vse več opravil, je to prav gotovo dobrodošla nadgradnja.

Ta sicer še ni iz Slovenije, a zaradi velikega povpraševanja novega clia, poleg v tovarni v Bursi in Flinsu, zopet izdelujejo tudi v Novem mestu.


V notranjosti se clio s prostornostjo uvršča v povprečje razreda, kar pomeni, da ni ravno primeren za 'zaresen' družinski avtomobil. Če se imajo doma zares radi, pa lahko za vse družinske potrebe poskrbi tudi takšen. Prostora hitro zmanjka na zadnjih sedežih, kjer je za kolena dovolj prostora le, če sta sprednja sedeža pomaknjena dovolj naprej, 300-litrski prtljažnik z razmeroma visokim nakladalnim robom pa tudi ni nič posebnega.

1,2-litrski bencinski štirivaljnik s turbopolnilnikom je bil na voljo že pred prenovo, takrat le v le v kombinaciji s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. Po novem je v ponudbi tudi z ročnim menjalnikom s šestimi prestavami. To je najzmogljivejši clio za voznike, ki prisegajo na ročno prestavljanje, saj ima tudi športna izvedba RS serijsko nameščen prej omenjeni samodejni menjalnik. Motor zmore 87 kW (118 KM) moči, ki zagotavlja poskočnost. Stotico doseže v devetih sekundah, najvišja hitrost znaša 190 km/h, nekako na podobni ravni pa sta tudi vodljivost in občutek na volanu. Je dovolj športen, da v njem lahko uživate, a se na ta račun ne odreka vsakdanji uporabnosti in udobju. Morda smo od njega pričakovali več dinamike zaradi prej omenjenega paketa GT line, ki navzven s karoserijskimi dodatki in v kabini s školjkastimi sedeži obljublja bolj prvinsko športnost.

Z najbolj raznoliko ponudbo dodatkov doslej in solidno zasnovo se je clio sloganu iz uvoda približal najbolj. Predvsem pa zna ponuditi nekaj za vsak okus – cenovno sprejemljivo prevozno sredstvo, športnim užitkom namenjeno cestno raketo (izvedba RS) ali pa nekaj vmes, kar je lepo demonstriral tokratni testni primerek.
 

Renault clio TCe 120 intens 
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1197 ccm, 87 kW (118 KM) pri 5000/min, 205 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5
  Velikost:  4063 x 1732 x 1448 mm; Medos. razdalja: 2589 mm; Pnevmatike: 205/45 R17; Masa/nosilnost: 1090/569 kg; Prtljažnik: 300–1146 l.
  Največja hitrost:  190 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,0 s; Poraba goriva (EU): 6,8/4,5/5,3 l/100 km; Povprečje na testu: 7,2 l/100 km; Izpust CO2: 118 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.2 life): 11.390 €, testno vozilo: 17.890 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
bogat nabor pripomočkov, videz nakladalni rob prtljažnika, preglednost nazaj brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.