Renault clio dCi 90 energy dynamique GT line
Športna šminka!
- Paket GT line mu za dodatnih 390 evrov vdahne bolj izrazit športni videz
- Zmogljiv turbodizelski motor s 66 kW (90 KM) zlahka porabi manj kot pet litrov
Torek, 20. oktober 2015
Oprema dynamique je že v osnovi zelo bogata (med drugim zajema tudi samodejno klimatsko napravo, navigacijski sistem, kartico za prostoročno upravljanje …), paket GT line pa doda tisto piko na i – šminko, ki kot rdečilo na ženskih ustnicah povzroči, da začne srce hitreje utripati. Za povrh je še zelo dostopen, saj ta športno obarvani paket (v trenutni akciji) stane manj kot 400 evrov. Ponudba je zelo poštena, za ta denar pa dobite drugačne, ostreje oblikovane odbijače v stilu clia R.S.,
športni zaključek izpušne cevi, posebna 16-palčna lita platišča in še kakšno privlačno malenkost.
V osnovi je vsestransko uporaben avtomobil, dostopni športni dodatki pa ga naredijo še privlačnejšega.
Čeprav ima videz športnika, je v resnici povsem vsakdanje uporaben in kot tak zelo dober majhen avtomobil. V notranjosti je namreč dovolj prostoren (na zadnjih sedežih zlasti otroci ne bodo imeli nikakršnih težav), med vožnjo udoben in v kombinaciji s turbodizelskim motorjem zelo varčen. Na testu smo namreč v povprečju porabili manj kot pet litrov na sto kilometrov, kar še posebej ob dejstvu, da z desno nogo nismo ravno skoparili, velja za odličen rezultat. Moči je več kot dovolj tudi za bolj
živahna pospeševanja, bogat navor in z njim povezana prožnost motorja pa ne zahtevata prav pogostega poseganja po ročici petstopenjskega menjalnika.
Takšen clio pomeni vrh ponudbe ter se v kombinaciji z najmočnejšim dizelskim motorjem, najbogatejšim paketom opreme in nekaterimi dodatki (vključno s paketom GT line) tudi temu ustrezno ceni. Za takšnega, kot je testni, boste skupaj s popustom odšteli 16.810 evrov.
Renault clio dCi 90 energy dynamique GT line |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1461 ccm, 66 kW (90 KM) pri 4000/min, 220 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4062 /1732/1448 mm; Medos. razdalja: 2589 mm; Pnevmatike: 195/55 R16; Masa/nosilnost: 1146/521 kg; Prtljažnik: 300–1146 l. |
Največja hitrost: 178 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,7 s; Poraba goriva (EU): 4,0/3,2/3,4 l/100 km; Povprečje na testu: 4,9 l/100 km; Izpust CO2: 90 g/km. |
Cena: osnovni model (clio 1.2 16V authentique): 11.290 €, testno vozilo: 18.860 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
motor, poraba, videz z dodatki GT line | preglednost, občutljiva kartica | brez napak |
Oznake:
- clio
- dCi
- Renault
- turbodizel