Avto.info
Iskalnik: Model:

Renault clio energy dCi 110 intens

Dizelski vrh

  • S turbodizelskim strojem z vrha ponudbe je zelo poskočen, na avtocesti pa udoben
  • Bogata oprema in močan dizel prinašata ceno, ki tudi s popustom presega 18 tisočakov

 

Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 27. julij 2017

Prenovljenega clia smo že preizkusili (AF211) in ugotovili, da poleg blage estetske osvežitve prinaša malce bolj kakovostno notranjost, nadgrajen in izboljšan multimedijski sistem R-link ter zna po novem tudi sam parkirati. Vse to smo preizkusili z bencinsko gnano različico, tokrat pa je prišel na vrsto model, ki se po novem uvršča na vrh dizelske ponudbe.

Gre za 1,5-litrski turbodizelski stroj dCi, ki je pri cliu prvič na voljo v izvedbi z 81 kilovati (110 KM). Pred prenovo je najmočnejši dizel zmogel 66 kilovatov (90 KM), kar je bilo vsekakor dovolj, a dodatnih 20 'konjičev' ponuja užitkarske presežke moči v mestu in med ovinki ter več udobja na avtocesti. Vseh 260 Nm navora je na voljo že pri 1.750 vrtljajih na minuto, kar zagotavlja zadovoljivo prožnost in posledično manj pogosto seganje po prestavni ročici ročnega šeststopenjskega menjalnika. Poskočnost je torej zajamčena, zagotovljeno pa je tudi udobno križarjenje pri avtocestnih hitrostih. Vse to spremlja pričakovano skromna poraba goriva. Dizelski malček je na testu od nas v povprečju zahteval 5,3 litra plinskega olja na 100 kilometrov, kar je glede na zmogljivosti dober rezultat.

Turbodizel z 81 kilovati (110 KM) je namenjen vsem, ki poleg zmerne porabe želijo tudi kakšen presežek moči in so to pripravljeni plačati.


Edino področje, kjer lahko takšen clio zajadra izven racionalnih okvirov, je cena. Testni z dodatki, kot so multimedijski sistem R-link evolution z navigacijo in ozvočenjem znamke Bose, ogrevanjem sprednjih sedežev in 17-palčnimi lahkimi platišči, res ni pustil veliko neizpolnjenih želja. A njegova cena se je z osnovnih 17.590 evrov povzpela prek 20 tisočakov, kar je s popustom v višini dva tisoč evrov na koncu pomenilo 18.400 evrov. To pa je že ozemlje, kjer postanejo zanimivi tudi predstavniki razreda višje.
 

Renault clio energy dCi 110 intens 
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1461 ccm, 81 kW (110 KM) pri 4000/min, 260 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4062 x 1731 x 1448 mm; Medos. razdalja: 2589 mm; Pnevmatike: 205/45 R17; Masa/nosilnost: 1162/508 kg; Prtljažnik: 580–1146 l.
  Največja hitrost:  194 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,2 s; Poraba goriva (EU): 3,8/3,3/3,5 l/100 km; Povprečje na testu: 5,3 l/100 km; Izpust CO2: 90 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.2 life): 11.390 €, testno vozilo: 20.400 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
videz, motor, poraba, oprema

prostor v drugi vrsti, plastika v notranjosti

brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.