Avto.info
Iskalnik: Model:

Renault clio grandtour dCi 90 stop & start limited

Dizelsko racionalen

  • Skladno oblikovan mali karavan se s prostornostjo spogleduje z modeli C-segmenta
  • Turbodizel s 66 kW (90 KM) ponuja dobro razmerje med zmogljivostmi in porabo, ki se giblje okoli 5,5 l/100 km
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Torek, 12. julij 2016

Na prvem testu clia grandtour (AF176) smo ugotovili, da gre za najbolj skladno oblikovan mali karavan in še vedno je tako. S turbobencinskim trivaljnikom se nam je zdel dovolj zmogljiv, a ne pretirano varčen.

Takrat smo vsem, ki imate bolj racionalne namene, priporočili dizelsko različico. Ta je sedaj na testu potrdila svoj varčni značaj. Turbodizelski štirivaljnik s 66 kilovati (90 KM) je uglajen in že pri nizkih vrtljajih postreže z dovolj navora za živahna speljevanja. Ročni petstopenjski menjalnik ima dobro preračunana prestavna razmerja, zato clio tudi brez šeste prestave, upoštevajoč hitrostne omejitve na avtocesti, lahkotno križari. So nas pa zmotili trdi hodi prestavne ročice. Vedno znova smo namreč s težavo pretikali v vzvratno prestavo, česar pri renaultih načeloma nismo vajeni. Ena od glavnih vrlin malega stroja je poraba goriva. Ta je na testu v povprečju znašala 5,5 litra na 100 prevoženih kilometrov, pri čemer bi brez večjih težav šlo tudi pod pet.

Zmogljiv in varčen 1,5-litrski turbodizel je, žal, združen z ne najbolj natančnim ročnim 5-stopenjskim menjalnikom.


Mali karavan je vnovič dokazal, da je tudi s prostornostjo lahko kos zahtevam družinske uporabe. Prtljažnik ni ravno kraški požiralnik, a s 443 litri osnovne prostornine lahko pogoltne prtljago povprečne štiričlanske družine.

Za model s srednjim nivojem opreme limited je treba odšteti 16.500 evrov, za zares udobno uporabo pa priporočamo še opcijski paket udobje, ki med drugim vključuje samodejno klimatsko napravo, tipalo za dež in kartico za prostoročno upravljanje. Obkljukati pa velja tudi multimedijsko napravo R-link evolution z navigacijsko napravo tomtom. Z naštetim in kovinsko barvo se končna cena dvigne za dobra dva tisočaka, a približno toliko je tudi popusta.

Clio grandtour z dizelskim motorjem tako nedvomno predstavlja racionalno izbiro za vse, ki ne želite preveč obremeniti družinskega proračuna. Vedeti pa morate, da mali Francoz za to ceno ne ponuja najnovejših varnostnih in asistenčnih sistemov (samodejno zaviranje v sili, opozarjanje na vozila v mrtvem kotu …), ki počasi postajajo stalnica tudi v tem razredu.
 

Renault clio grandtour dCi 90 stop & start limited
 Vozilo in motor karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1461 ccm, 66 kW (90 KM) pri 4000/min, 220 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4267 x 1732 x 1445 mm; Medos. razdalja: 2589 mm; Pnevmatike: 225/45 R17; Masa/nosilnost: 1260/451 kg; Prtljažnik: 443–1380 l.
  Največja hitrost:  180 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12 s; Poraba goriva (EU): 3,5/3,1/3,3 l/100 km; Povprečje na testu: 5,5 l/100 km; Izpust CO2: 82 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.2 16v authentique): 11.990 €, testno vozilo: 18.930 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
motor, poraba, prtljažnik, multimedijska naprava menjalnik, odsotnost najsodobnejših varnostnih sistemov, cena brez popusta brez napak

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.