Avto.info
Iskalnik: Model:

Renault megane R. S. 275 cup

Zbogom, prijatelj stari

  • Prihod nove generacije megana pomeni, da je to zadnja pošiljka tega odličnega športnika
  • Poslovilno serijo poganja dvolitrski turbo motor z 275 'konji', stane pa razmeroma ugodnih 27.200 evrov
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 5. november 2016

Bog ve (no ja, pa tudi marsikdo pri družbi Renault Sport), ali bo naslednik megana R. S. tudi tako fantastično dober, kot je ta. Če sodimo po cliu, nas upravičeno skrbi, saj je novi v imenu udobja in priročnosti izgubil ročni menjalnik in pridobil dodaten par vrat.

Ko so aktualnega megana R. S. leta 2010 predstavili, je bil za tekmece znanstvena fantastika, skoraj vsako leto pa so ga še nekoliko izboljšali in naredili ostrejšega, zmogljivejšega in bolj dirkaško naravnanega. Ena od zadnjih pridobitev je bil tudi slovenski izpušni sistem Akrapovič, katerega pokanja se enostavno ne morete naveličati.

Za izvedbo cup je treba doplačati še vsaj tri tisočake, a je razlika za tiste, ki želijo iz avtomobila potegniti maksimum, vredna svojega denarja.


Izboljšave gor ali dol, brez zares odlične osnove ta avtomobil nikoli ne bi imel možnosti. Za njegov uspeh sta najbolj zaslužna dodelano podvozje in natančen krmilni mehanizem, svoje pa doda še elektronska zapora diferenciala, ki sploh omogoča, da se na asfalt učinkovito prenaša velika zaloga moči. Dvolitrski turbo motor namreč ponuja kar 201 kW (275 KM) moči in 360 Nm navora, kar je za sprednji kolesi zelo veliko. Poleg velikih 19-palčnih koles za držanje začrtane smeri skrbijo Öhlinsovi prilagodljivi blažilniki, ki so nastavljivi za cestno ali dirkalno uporabo.

Rekord med serijskimi avtomobili s pogonom na sprednji kolesi je v izvedbi trophy na stezi Nordschleife osvojil leta 2011, le dva meseca po tem, ko mu je naslov leta 2014 speljal seat leon, pa si ga je priboril nazaj. Danes ga je zadaj pustil golf GTI, to pa dejstvu, da se bo v zgodovino zapisal kot eden najboljših vseh časov, ne odvzame prav ničesar. A še ni prepozno. Če želite tudi samo izkusiti njegovo veličino (in vam na bančnem računu leži približno 30 tisočakov, kolikor stane ob upoštevanem popustu 2.500 evrov), imate še nekaj mesecev časa. Mi bi priložnost zgrabili z obema rokama!
 

Renault megane R.S. 275 cup
 Vozilo in motor kompaktna limuzina, 3 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1998 ccm, 201 kW (275 KM) pri 5500/min, 360 Nm pri 3000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  4299 x 1848 x 1435 mm; Medos. razdalja: 2640 mm; Pnevmatike: 235/35 R19; Masa/nosilnost: 1454/381 kg; Prtljažnik: 377–1024 l.
  Največja hitrost:  255 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6,0 s; Poraba goriva (EU): 9,8/6,2/7,5 l/100 km; Povprečje na testu: 12,8 l/100 km; Izpust CO2: 174 g/km.
  Cena:  osnovni model (2.0T 275): 27.200 €, testno vozilo: 32.760 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana
vozne lastnosti, zmogljivosti preglednost nazaj, vsakdanja uporabnost brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.