Renault megane R. S. 275 cup
Zbogom, prijatelj stari
- Prihod nove generacije megana pomeni, da je to zadnja pošiljka tega odličnega športnika
- Poslovilno serijo poganja dvolitrski turbo motor z 275 'konji', stane pa razmeroma ugodnih 27.200 evrov
Sobota, 5. november 2016
Bog ve (no ja, pa tudi marsikdo pri družbi Renault Sport), ali bo naslednik megana R. S. tudi tako fantastično dober, kot je ta. Če sodimo po cliu, nas upravičeno skrbi, saj je novi v imenu udobja in priročnosti izgubil ročni menjalnik in pridobil dodaten par vrat.
Ko so aktualnega megana R. S. leta 2010 predstavili, je bil za tekmece znanstvena fantastika, skoraj vsako leto pa so ga še nekoliko izboljšali in naredili ostrejšega, zmogljivejšega in bolj dirkaško naravnanega. Ena od zadnjih pridobitev je bil tudi slovenski izpušni sistem Akrapovič, katerega pokanja se enostavno ne morete naveličati.
Za izvedbo cup je treba doplačati še vsaj tri tisočake, a je razlika za tiste, ki želijo iz avtomobila potegniti maksimum, vredna svojega denarja.
Izboljšave gor ali dol, brez zares odlične osnove ta avtomobil nikoli ne bi imel možnosti. Za njegov uspeh sta najbolj zaslužna dodelano podvozje in natančen krmilni mehanizem, svoje pa doda še elektronska zapora diferenciala, ki sploh omogoča, da se na asfalt učinkovito prenaša velika zaloga moči. Dvolitrski turbo motor namreč ponuja kar 201 kW (275 KM) moči in 360 Nm navora, kar je za sprednji kolesi zelo veliko. Poleg velikih 19-palčnih koles za držanje začrtane smeri skrbijo Öhlinsovi
prilagodljivi blažilniki, ki so nastavljivi za cestno ali dirkalno uporabo.
Rekord med serijskimi avtomobili s pogonom na sprednji kolesi je v izvedbi trophy na stezi Nordschleife osvojil leta 2011, le dva meseca po tem, ko mu je naslov leta 2014 speljal seat leon, pa si ga je priboril nazaj. Danes ga je zadaj pustil golf GTI, to pa dejstvu, da se bo v zgodovino zapisal kot eden najboljših vseh časov, ne odvzame prav ničesar. A še ni prepozno. Če želite tudi samo izkusiti njegovo veličino (in vam na bančnem računu leži približno 30 tisočakov, kolikor stane ob
upoštevanem popustu 2.500 evrov), imate še nekaj mesecev časa. Mi bi priložnost zgrabili z obema rokama!
Renault megane R.S. 275 cup |
Vozilo in motor: kompaktna limuzina, 3 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1998 ccm, 201 kW (275 KM) pri 5500/min, 360 Nm pri 3000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /. |
Velikost: 4299 x 1848 x 1435 mm; Medos. razdalja: 2640 mm; Pnevmatike: 235/35 R19; Masa/nosilnost: 1454/381 kg; Prtljažnik: 377–1024 l. |
Največja hitrost: 255 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6,0 s; Poraba goriva (EU): 9,8/6,2/7,5 l/100 km; Povprečje na testu: 12,8 l/100 km; Izpust CO2: 174 g/km. |
Cena: osnovni model (2.0T 275): 27.200 €, testno vozilo: 32.760 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana |
vozne lastnosti, zmogljivosti | preglednost nazaj, vsakdanja uporabnost | brez napak |