Avto.info
Iskalnik: Model:

Renault megane grandcoupe dCi 130 intens

Vzhodnjaški lepotec

  • Limuzina je od petvratnega megana daljša za 27 centimetrov, večja je tudi medosna razdalja
  • Od potniške kabine povsem ločen prtljažnik sprejme 550 litrov prtljage
  • Z zmogljivim turbodizlom in udobju naklonjenim podvozjem suvereno premaguje tudi daljše razdalje
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 5. avgust 2017

Limuzinske različice cenovno ugodnejših kompaktnih avtomobilov so tradicionalno bolj priljubljene v državah vzhodne Evrope. In če smo povsem iskreni, se proizvajalci v preteklosti niso pretirano sekirali glede njihovega videza, ampak so na skladno oblikovane kombilimuzine največkrat le nataknili limuzinski zadek in s tem je bila stvar zaključena. A časi se spreminjajo, saj si tudi kupci v cenovno najbolj občutljivih segmentih na svojih dvoriščih želijo lepo oblikovano pločevino. Renault je njihove želje slišal in jih pretopil v limuzinski megane ter mu nadel modno ime grandcoupe.

S kupejem, seveda, nima nič, razen elegantno padajoče strešne linije, ki poskrbi, da je na cesti večkrat opažen. Tja do B-stebrička je vse enako kot pri kombilimuzinskem ali karavanskem modelu, potem pa se karoserija nekoliko razvleče. Medosna razdalja je enaka kot pri karavanu (dobre štiri centimetre večja kot pri petvratni izvedbi), precej daljši pa je tudi zadek. Grandcoupe v dolžino meri 463 centimetrov, kar je 27 centimetrov več kot običajni megane in celo nekaj milimetrov več kot karavan.

Rezultat dolžinskega pribitka je 550-litrski prtljažnik in več prostora za kolena tistih, ki sedijo na zadnjih sedežih. Ti se med našim testiranjem niso pritoževali niti zaradi pomanjkanja prostora nad glavami, saj strešna linija ni tako nizka kot namiguje beseda coupe v imenu.

Grandcoupe se cenovno uvršča med kombilimuzino in karavana. Od prvega je za 500 evrov dražji, od drugega pa 500 evrov cenejši.


Ker testni avtomobil predstavlja vrh grandcoupejeve ponudbe, pri opremi nismo ničesar pogrešali. Od zares dobrih sedežev z ugodnim razmerjem med udobjem in bočnim oprijemom do velikega osrednjega zaslona, ki ga poznamo iz večjih in bolj prestižnih renaultov espacea ter talismana. S seznama doplačil so pripomočki, kot je prepoznava prometnih znakov, sistem samodejnega zaviranja v sili, opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu, opozorilnik varnostne razdalje, multimedijski sistem R-link z navigacijo, head-up zaslon, sistem prostoročnega parkiranja in še veliko drugih. Glede na to, da smo testirali najdražji avtomobil v ponudbi, bi lahko vsaj katerega od teh dodatkov vključili v serijski del opreme. Ne glede na različico so tako izdelava kot materiali solidni, armaturna plošča pa oblikovno usklajena.

V kabini tega avtomobila se človek dobro počuti, tudi za volanom, ki zna ponuditi celo nekaj vozniških užitkov. Sicer je podvozje nastavljeno bolj na mehko, kar je posledica dejstva, da se bo večina teh avtomobilov vozila v deželah, kjer se ceste delijo le na tiste z majhnimi in tiste z velikimi luknjami. Nagibanja v ovinkih je nekoliko več kot pri ostalih meganih, zato pa zna odlično premagovati daljše potovalne razdalje. Zlasti če ga poganja zelo dober 1,6-litrski turbodizel s 96 kW (130 KM), ki smo ga v drugih modelih imeli priložnost že večkrat preizkusiti. Tudi tokrat je navdušil z ugodno krivuljo navora in bogato zalogo moči, s katero stotico doseže v desetih sekundah in pol, največja hitrost pa preseže 200 km/h.

Sicer smo omenili, da bo grandcoupe najbolj uspešen osvajalec kupcev v vzhodnih državah, a menimo, da se mu dober sprejem obeta tudi na zahodu. Konec koncev o večji priljubljenosti tovrstnih avtomobilov priča uspeh prestižnih kompaktnih limuzin (mercedes CLA in audi A3), ki jim megane s kupejevskim pridihom pridno sledi.

 

Renault megane grandcoupe dCi 130 intens 
 Vozilo in motor limuzina, 4 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1598 ccm, 96 kW (130 KM) pri 4000/min, 320 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  4632 x 1814 x 1443 mm; Medos. razdalja: 2711 mm; Pnevmatike: 225/40 R18; Masa/nosilnost: 1426/507 kg; Prtljažnik: 550 l.
  Največja hitrost: 201 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,5 s; Poraba goriva (EU): 4,7/3,7/4,0 l/100 km; Povprečje na testu: 6,3 l/100 km; Izpust CO2: 103 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.6 SCe life): 14.490 €, testno vozilo: 24.610 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
prostornost, videz dostop do prtljažnika, preglednost naza brez napak

Oddaj komentar

Teslo S odslej v Luksemburgu vozijo tudi policisti

Luksemburška policijska flota bo bogatejša za dve tesli S, poroča lokalni medij R
Novice

BMW je končno razkril koncept novega Z4

Dolg pokrov motorja, kratek zadek in agresivna drža dajejo vedeti, da gre za pravi
Novice

S Porschejem zaprl pot gasilcem in ostal brez vozniške

Češki voznik modrega porscheja carrere 911 je bil v Pragi kaznovan s 400 evri
Novice

Clarksona skoraj pokopala pljučnica

Nekdanji voditelj najbolj slavne avtomobilistične oddaje na svetu Top Gear in sedan
Novice

Frankfurtski salon brez devetih velikih imen

Po poročanju Avtomotive News Europe letos v Frankfurtu ne bomo videli razstavnih pr
Novice

Tudi z avtomatiko

Samodejni menjalnik z dvojno sklopko in oznako EDC smo preizkusili že v številnih
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.