Avto.info
Iskalnik: Model:

Renault talisman energy TCe 200 EDC initiale paris

Nekje vmes

  • Z bencinskim motorjem je poskočen, a pozabite na športnost
  • Z najbogatejšim paketom opreme in popustom je na voljo za ugodnih 35 tisočakov
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Petek, 12. januar 2018

Po ne ravno uspešni zgodbi lagune tretje generacije smo z radovednostjo pričakovali novi Renaultov model D-segmenta, in prišel je privlačni talisman. Ta nas je navdušil z obliko, obenem pa razočaral s kakovostjo določenih materialov v notranjosti in podvozjem, ki mu blaženje na luknjastih slovenskih cestah ne gre vedno najbolje od rok.

Talisman v primerjavi s konkurenti ne izstopa na nobenem področju, a lahko prepriča z videzom in ceno.


Ta vtis je potrdil tudi tokrat, ko smo ga pod drobnogled dobili v kombinaciji z 1,6-litrskim turbobencinarjem. Ta razvije moč 147 kilovatov oziroma okroglih 200 konjev, kar je za premikanje velike in prostorne limuzine dovolj. Toda od njega ne smete pričakovati športnosti, pa ne zato, ker ne bi zmogel. Do stotice namreč potrebuje spoštovanja vrednih 7,6 sekunde in doseže prav tako spoštovanja vrednih 237 kilometrov na uro končne hitrosti. Težava, če ji lahko tako rečemo, je drugje: med drugim v značaju motorja. Če domnevamo, da so pri Renaultu z njim ciljali predvsem na udobje, je malce pregrob, za kakšne športne užitke pa preveč medel. Samodejni 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik sicer prestavlja hitro, a se pri speljevanju prepočasi odziva na ukaze s pritiskom na plin. Za več dinamike pa bi bili dobrodošli obvolanski prestavni ročici. Poraba se giblje v pričakovanih okvirih. Testno povprečje je znašalo 9,5 litra na sto kilometrov, z nekaj truda jo je mogoče spustiti še za liter.

Bencinski talisman torej na prvi pogled navduši in za dobrih 35 tisočakov, kolikor je treba (s popustom) zanj odšteti, ponuja tudi veliko opreme. A kot celota se izgubi v bogati ponudbi tega razreda in ostaja tam 'nekje vmes'.
 

Renault talisman energy TCe 200 EDC initiale paris 
 Vozilo in motor limuzina, 4 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1618 ccm, 147 kW (200 KM) pri 6000/min, 260 Nm pri 2500/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4849 x 1868 x 1463 mm; Medos. razdalja: 2808 mm; Pnevmatike: 245/40 R19; Masa/nosilnost: 1505/525 kg; Prtljažnik: 608–1022 l.
  Največja hitrost:  237 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,6 s; Poraba goriva (EU): 7,5/4,7/5,8 l/100 km; Povprečje na testu: 9,5 l/100 km; Izpust CO2: 130 g/km.
  Cena:  osnovni model (energy dCi 110 life): 21.990 €, testno vozilo: 37.190 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
oblika, oprema, cena kakovost določenih materialov, upravljanje klimatske naprave brez napak

Oddaj komentar

Audi s križancem e-tron meče rokavico Tesli in Mercedesu

Gre za Audijev prvi velikoserijski električni model, ki se bo na trgu postavil ob b
Novice

Legendarni BMW M1 kot okras na steni garaže

BMW M1 je kultni model, ki ga je bavarski proizvajalec izdeloval med leti 1978 in 19
Novice

Avto, ki ga lahko pedalirate in zraven kurite kalorije!

Pravijo, da sodobna razvajenost in lenoba, ki ju spodbuja pločevina na štirih
Novice

Novi šestvaljnik se bo rad zavrtel

Prototipa najbolj vročih izvedenk X3 in X4 so Nemci prikazali v sklopu dirke prvens
Novice

Fiatov časovni stroj

Družina modelov 500, ki je iz leta v leto večja, je zahvaljujoč obliki s poudarje
Novice

Ford je najavil prvi električni mali SUV

Ford je razkril prvo uradno fotografijo prihajajočega električnega crossoverja, ki
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.