Renault talisman energy TCe 200 EDC initiale paris
Nekje vmes
- Z bencinskim motorjem je poskočen, a pozabite na športnost
- Z najbogatejšim paketom opreme in popustom je na voljo za ugodnih 35 tisočakov
Petek, 12. januar 2018
Po ne ravno uspešni zgodbi lagune tretje generacije smo z radovednostjo pričakovali novi Renaultov model D-segmenta, in prišel je privlačni talisman. Ta nas je navdušil z obliko, obenem pa razočaral s kakovostjo določenih materialov v notranjosti in podvozjem, ki mu blaženje na luknjastih slovenskih cestah ne gre vedno najbolje od rok.
Talisman v primerjavi s konkurenti ne izstopa na nobenem področju, a lahko prepriča z videzom in ceno.
Ta vtis je potrdil tudi tokrat, ko smo ga pod drobnogled dobili v kombinaciji z 1,6-litrskim turbobencinarjem. Ta razvije moč 147 kilovatov oziroma okroglih 200 konjev, kar je za premikanje velike in prostorne limuzine dovolj. Toda od njega ne smete pričakovati športnosti, pa ne zato, ker ne bi zmogel. Do stotice namreč potrebuje spoštovanja vrednih 7,6 sekunde in doseže prav tako spoštovanja vrednih 237 kilometrov na uro končne hitrosti. Težava, če ji lahko tako rečemo, je drugje: med drugim
v značaju motorja. Če domnevamo, da so pri Renaultu z njim ciljali predvsem na udobje, je malce pregrob, za kakšne športne užitke pa preveč medel. Samodejni 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik sicer prestavlja hitro, a se pri speljevanju prepočasi odziva na ukaze s pritiskom na plin. Za več dinamike pa bi bili dobrodošli obvolanski prestavni ročici. Poraba se giblje v pričakovanih okvirih. Testno povprečje je znašalo 9,5 litra na sto kilometrov, z nekaj truda jo je mogoče spustiti še za liter.
Bencinski talisman torej na prvi pogled navduši in za dobrih 35 tisočakov, kolikor je treba (s popustom) zanj odšteti, ponuja tudi veliko opreme. A kot celota se izgubi v bogati ponudbi tega razreda in ostaja tam 'nekje vmes'.
Renault talisman energy TCe 200 EDC initiale paris |
Vozilo in motor: limuzina, 4 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1618 ccm, 147 kW (200 KM) pri 6000/min, 260 Nm pri 2500/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4849 x 1868 x 1463 mm; Medos. razdalja: 2808 mm; Pnevmatike: 245/40 R19; Masa/nosilnost: 1505/525 kg; Prtljažnik: 608–1022 l. |
Največja hitrost: 237 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 7,6 s; Poraba goriva (EU): 7,5/4,7/5,8 l/100 km; Povprečje na testu: 9,5 l/100 km; Izpust CO2: 130 g/km. |
Cena: osnovni model (energy dCi 110 life): 21.990 €, testno vozilo: 37.190 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
oblika, oprema, cena | kakovost določenih materialov, upravljanje klimatske naprave | brez napak |