Škoda fabia combi 1.2 TSI scoutline
Pustolovski duh
- Oprema scoutline ne prinaša terenskih zmogljivosti, ampak le dobrodošle lepotne dodatke
- Turbobencinar s 66 kilovati je dovolj zmogljiva in pri porabi zmerna izbira
Sobota, 11. marec 2017
Nobena skrivnost ni, da se najmanjše karavane med avtomobili kupuje iz enega samega preprostega razloga. Za najmanj denarja ponujajo nadpovprečno prostornost in uporabnost prtljažnega prostora. Rekorderka med podaljšanimi malčki je škoda fabia combi, ki je dobila novo različico scoutline.
Terensko zveneče ime ne prinaša niti štirikolesnega pogona niti privzdignjene karoserije, ampak le zaščitne obrobe na spodnjih delih in strešne sani v srebrni barvi. Gre torej bolj za lepotne dodatke, ki sicer precej nezanimivi zunanjosti običajne fabie combi naredijo veliko dobrega. To je avtomobil, ki bi ga lahko kdo kupil tudi na račun njegovega videza, ne le zaradi uporabnosti.
Rekordno velik prtljažnik meri kar 530 litrov in je glavni adut tega avtomobila.
Ker ne gre za resnejše predelave, je cena opreme scoutline razmeroma ugodna. Primerljiva je z modeli ambition, ki ponujajo bolj ali manj enako opremo, razlika med obema je le nekaj sto evrov. V primeru testnega vozila, ki ga je poganjal 1,2-litrski prisilno polnjen bencinski štirivaljnik s 66 kW (90 KM), je razlika znašala okoli 400 evrov. Sicer se motor izkaže s poskočnostjo in dovolj veliko zalogo moči za večino družinskih potreb, vseeno pa bi pri menjalniku z veseljem sprejeli še šesto
prestavo. Ta bi malenkost zmanjšala tudi 7,2-litrsko povprečje na testu, pa čeprav tudi to ni ravno slab rezultat. Nasploh je ta avtomobil lep primer, kako za zmeren denar priti do solidno opremljenega sodobnega avtomobila, ki brez težav poskrbi za vse, kar mlada družina potrebuje. Tudi, če ima ta v sebi nekaj pustolovskega duha.
Škoda fabia combi 1.2 TSI scoutline |
Vozilo in motor: karavan, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1197 ccm, 66 kW (90 KM) pri 4400/min, 160 Nm pri 1400/min; Menjalnik: ročni, 5-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /. |
Velikost: 4257 x 1732 x 1488 mm; Medos. razdalja: 2470 mm; Pnevmatike: 215/40 R17; Masa/nosilnost: 1133/455 kg; Prtljažnik: 530–1395 l. |
Največja hitrost: 185 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11,0 s; Poraba goriva (EU): 5,9/3,9/4,6 l/100 km; Povprečje na testu: 7,2 l/100 km; Izpust CO2: 105 g/km. |
Cena: osnovni model (1.0 easy): 10.800 €, testno vozilo: 15.883 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
prostornost, izdelava, videz | nekateri materiali, menjalnik | brez napak |