Avto.info
Iskalnik: Model:

Škoda kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG style

Kot duh iz svetilke

  • Kodiaq ponuja preizkušeno koncernsko tehniko v velikem formatu
  • Močnejši turbodizel predstavlja dobro razmerje med zmogljivostmi in racionalnostjo
  • Z dodatki ne pusti veliko neizpolnjenih želja, a cena lahko prebije mejo 50 tisočakov
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 2. september 2018

Škoda med ljudmi in znotraj Volkswagnovega koncerna uživa vse večji ugled, k čemur pripomore širitev modelne palete, ki se je Čehi lotevajo premišljeno in sistematično. To velja tudi za segment večjih športnih terencev, v katerega so vstopili s kodiaqom. Gre za razred, v katerem ljudje praviloma ne zadovoljujejo le najnujnejših potreb, temveč si želijo in si lahko privoščijo kaj več. In kodiaq lahko zadovolji na vseh področjih, od prostornosti, prek pogonskih sklopov do tehnoloških priboljškov za varnost in udobje.

Avtomobil, ki so mu nadeli ime po aljaškem otoku in tam živečem medvedu, na 4,7 metra dolžine ponuja obilico prostora za pet potnikov. A to ni vse. V zadku lahko skriva še opcijska zložljiva sedeža, okoli katerih pa prostor ni tako radodarno odmerjen, zaradi česar sta bolj zasilne narave oziroma primerna predvsem za prevoz otrok. Večjo pohvalo si nedvomno zasluži njegov prtljažnik, ki v osnovni petsedežni postavitvi ponuja 650 litrov prostora, ob zlaganju naslona druge vrste pa lahko pogoltne do 2.065 litrov prtljage.

Kodiaq predstavlja popoln paket prostornosti, preizkušene nemške tehnike in sodobne opreme, ki lahko usliši vsako vašo željo.


Notranjost je oblikovana tako, da daje občutek robustnosti. Armaturna plošča je urejena v germanskem slogu, brez odkrivanja tople vode, kar zagotavlja dobro ergonomijo. Enako velja za sedeže, ki so čvrsti in ergonomsko oblikovani ter ponujajo dovolj nastavitev za različne rasti in želje.

Do tu vse jasno in brez pripomb. Kaj pa pogonski sklop? Tudi tu boste zaman čakali na kakšno presenečenje. Gre namreč za poznano zgodbo z oznakama TDI in DSG z dodatkom štirikolesnega pogona. Dvolitrski turbodizel, ki smo ga preizkusili, zmore 140 kilovatov (190 KM) in okroglih 400 Nm navora. S tem strojem skoraj 1,8 tone težek avtomobil ni ravno poskočen, saj ob speljevanju zahteva precej odločen pritisk na plin. Ne glede na to se odlično znajde v vseh razmerah, pri čemer verjamemo, da tudi različica s 30 kilovati manj ne deluje podhranjeno. Na testu je v povprečju porabil 8,1 litra plinskega olja na 100 kilometrov, kar je za tako velik in prostoren avtomobil pričakovano in sprejemljivo. Za prenos moči skrbi 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik, ki prestavlja hitro, a ima nekaj značilnih muh tovrstnih izdelkov. Če hitro pohodimo plin ob speljevanju, zna nadležno cukniti, pri pretikanju v vzvratno prestavo pa si včasih vzame preveč časa, kar ni prav prijetno.

Cena z dodatki se morda res zdi visoka, a verjemite, vse to vam bodo tudi pri drugih znamkah pridno zaračunali.


Ker to ni res hud terenec, njegov štirikolesni pogon deluje popolnoma samodejno, saj je namenjen predvsem varni in udobni vožnji v različnih razmerah. To omogoča bolj udobna speljevanja in zanesljiv oprijem tudi na spolzkih podlagah. Prek poznanega vmesnika na zaslonu na dotik lahko izbiramo med različnimi voznimi načini. A glede na umirjen značaj češkega velikana nismo čutili potrebe, da bi z osnovnega »normal« preklapljali na kakšnega drugega. Avtomobil je namreč v zavojih dovolj čvrst, da deluje zanesljivo, priganjanje motorja v višje vrtljaje in dinamična vožnja pa mu tako ali tako nista ravno pisana na kožo.

Nekaj besed si zaslužijo še v uvodu omenjeni tehnični priboljški za varnost in udobje. Na tem področju kodiaq ponuja skoraj vse, kar si lahko zamislimo. Premore namreč zelo učinkovit prilagodljivi tempomat, sistem kamer za jasno sliko položaja avtomobila s ptičje perspektive, multimedijsko napravo, ki podpira sisteme apple carplay, android auto in mirrorlink, dostopno točko za brezžično povezavo s spletom in še bi lahko naštevali. S tem in dolgim spiskom drugih doplačilnih dodatkov, med katerimi velja omeniti 19-palčna lahka platišča, pomično panoramsko strešno okno, oblazinjenje v alkantari, ogrevan volanski obroč in neodvisno ogrevanje vozila, res ne pusti veliko neizpolnjenih želja. Toda tako cena poskoči z osnovnih 35 na že kar premijskih 50 tisočakov.
 

Škoda kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG style
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 7 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1968 ccm, 140 kW (190 KM) pri 3.500/min, 400 Nm pri 1750/min; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4697 x 1882 x 1676 mm; Medos. razdalja: 2791 mm; Pnevmatike: 235/50 R19; Masa/nosilnost: 1752/600 kg; Prtljažnik: 650–2065 l.
  Največja hitrost:  210 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,9 s; Poraba goriva (EU): 6,6/5,3/5,7 l/100 km; Povprečje na testu: 8,1 l/100 km; Izpust CO2: 150 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.4 TSI active): 21.547 €, testno vozilo: 50.436 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
prostornost, udobje, oprema sunkovito delovanje menjalnika, cena z dodatki brez napak

Oddaj komentar

Goreča toyota RAV4 je povzročila pravo dramo!

Iz ameriškega mesta Kenner prihaja grozovit posnetek samovžiga toyote RAV4. Ko se
Novice

Prihaja serija W – vstopnica ženskam v formulo 1

Prihodnjo pomlad bo zaživela W serija, v kateri se bodo pomerile najboljše voznice
Novice

Izrael: prepoved vseh dizlov in bencinarjev do 2030

Izraelski oddelek za energetiko je razkril načrte za postopno prodajno čistko oseb
Novice

Novi šestvaljnik se bo rad zavrtel

Prototipa najbolj vročih izvedenk X3 in X4 so Nemci prikazali v sklopu dirke prvens
Novice

Fiatov časovni stroj

Družina modelov 500, ki je iz leta v leto večja, je zahvaljujoč obliki s poudarje
Novice

Ford je najavil prvi električni mali SUV

Ford je razkril prvo uradno fotografijo prihajajočega električnega crossoverja, ki
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.