Avto.info
Iskalnik: Model:

Toyota C-HR 1.8 HSD C-HIC premium TSS

Hibrid malo drugače

  • C-HR je posebnež, ki mu med kompaktnimi križanci ni para
  • Hibridni sklop prepriča z živahnostjo in porabo okoli 5 l/100 km
  • Za hibrid, ki vključuje samodejni menjalnik in bogato opremo, je treba odšteti 28 tisočakov.
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Torek, 4. julij 2017

Drugačnost danes veliko šteje, zlasti v razredu kompaktnih križancev, kjer ljudje ne izbirajo avtomobila zgolj z namenom, da bi dobili sredstvo za premik od točke A do točke B, temveč želijo nekaj več. In toyota C-HR ponuja več, veliko več.

Če začnemo pri obliki ... Ta je res nekaj posebnega. Robustna drža, kupejevska silhueta, ostre linije in detajli, kot je zelo posebna kljuka zadnjih stranskih vrat. Ta je namreč poravnana s površino in nameščena visoko, na rob med spodnjim in zgornjim delom karoserije, ki je optično ločen z dvobarvno kombinacijo. Ali so vam te oblikovne rešitve všeč ali ne, je stvar okusa, nedvomno pa skrbijo, da avtomobil uspešno izstopa.

Podobno velja za notranjost, kjer C-HR s poudarjenim 20,3-centimetrskim (8-palčnim) zaslonom multimedijske naprave sporoča, da je sodoben avtomobil, v katerem 'tablica' ne sme manjkati. Žal pa vmesnik ni tako prijazen uporabniku, kot smo vajeni pri večini računalniških tablic, saj ni pretirano odziven, pa še grafično deluje nekoliko zastarel.

Toyotin novinec med križanci segmenta C osvoji s posebno obliko in prepriča s preverjenim hibridnim sklopom.


Ergonomija s proti vozniku usmerjeno sredinsko konzolo je dobra, in čeprav vemo, da je Toyota želela ustvariti videz visoko tehnološkega okolja, smo pogrešali kakšno dobro, staro, vrtljivo stikalo.

Sprednja sedeža sta udobna in ponujata dober bočni oprijem, zadaj pa zaradi bočne linije, ki se dviguje proti zadku, in posledično razmeroma majhnih stranskih stekel dobimo občutek, da je prostora manj, kot ga je dejansko na voljo. Na zadnjih sedežih se lahko lepo namestijo tudi odrasli potniki. No, s prostorom gotovo ne bodo imeli težav otroci, ki pa jih lahko zmoti malce slabša vidljivost.

Tudi prtljažnik ponudi več, kot bi si upali napovedati ob pogledu na zunanjo obliko avtomobila. V osnovni postavitvi sprejme solidnih 377 litrov prtljage, poleg zlaganja zadnjih sedežev pa ne ponuja kakšne posebne prilagodljivosti.

Testni avtomobil je bil opremljen s hibridnim pogonskim sklopom, ki smo ga spoznali že pri priusu, a tu pokaže nekoliko drugačen značaj. Gre za 1,8-litrski bencinski motor, ki s pomočjo elektromotorja ponuja skupnih 90 kilovatov moči (122 KM), ta pa se na sprednji kolesi prenaša prek planetnega samodejnega menjalnika e-CVT. Najnovejša različica tega sklopa nas je v priusu navdušila z zelo uglajenim delovanjem, saj so inženirji močno omilili nekoč precej moteče siljenje bencinskega motorja v visoke vrtljaje ob pospeševanju. No, tu je, verjetno zaradi bolj dinamičnega značaja avtomobila, to spet malo bolj očitno, a z nekaj vaje pri dodajanju plina je tudi pri avtocestnih hitrostih v kabini lahko prijetno tiho. Po drugi strani avtomobil ob odločnem pritisku na plin prav lepo potegne, ob tem pa zahteva še manj goriva kot primerljivo zmogljiv dizelski model. Povprečna poraba na testu se je brez varčevalnih vzgibov z naše strani ustalila pri petih litrih 'zelenega' na sto kilometrov, kar je odličen rezultat.

Čeprav bo zaradi dinamičnega značaja gotovo všeč mlajšim kupcem, je s prostornostjo in udobjem, ki ju ponuja, primeren tudi za družinsko uporabo. 


Pohvalo si posebni japonec zasluži tudi za vozne lastnosti. Njegovo podvozje kljub veliki, 18-palčni obutvi zelo harmonično blaži udarce pri vožnji čez neravnine, vožnja pa je prijetno tiha. Le pri hitrosti 120 kilometrov na uro piš vetra postane bolj očiten. Čeprav zelo dobro skrbi za udobje potnikov, ga niti bolj odločno napadanje ovinkov ne spravi v zadrego.

Popoln paket zaokroža bogata serijska oprema, ki pri vseh nivojih vključuje glavne varnostne sisteme, med drugim tudi sistem za samodejno zaviranje v sili, prilagodljiv tempomat, sistem za opozarjanje na nenamerno zapuščanje voznega pasu in sistem za prepoznavanje prometnih znakov. Najbogatejši paket temu doda uporabne in 'šik' sladkorčke, med katerimi velja omeniti 18-palčna platišča iz lahke litine, ambientalno osvetlitev in brezstični ključ, dodatni paket premium pa vse skupaj nadgradi še s popolnim usnjenim oblazinjenjem in ogrevanjem volanskega obroča. Za vse to je treba odšteti konkretnih 28 tisočakov, a za to dobimo dinamičen avtomobil z odličnim hibridnim sklopom, ki ne pusti veliko neizpolnjenih želja in na trgu trenutno nima pravih tekmecev.

 

Toyota C-HR 1.8 HSD C-HIC premium TSS
 Vozilo in motor križanec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): bencinski, vrstni štirivaljnik, 1798 ccm, 72 kW (98 KM) pri 5200/min, 142 Nm pri 3600/min; Motor (električni): sinhronski, s trajnim magnetom, 53 kW (72 KM), 163 Nm; Menjalnik: samodejni, brezstopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4350 x 1790 x 1570 mm; Medos. razdalja: 2640 mm; Pnevmatike: 225/55 R18; Masa/nosilnost: 1420/440 kg; Prtljažnik: 377 l.
  Največja hitrost:  170 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11 s; Poraba goriva (EU): 3,5/4,1/3,9 l/100 km; Povprečje na testu: 5,0 l/100 km; Izpust CO2: 87 g/km.
  Cena:  osnovni model (C-HR 1.2 turbo C-ITY): 19.550 €, testno vozilo: 28.210 €; Toyota Adria, d. o. o., Ljubljana.
videz, hibridni sklop, udobje, poraba goriva hrup ob odločnem pospeševanju, infotainment vmesnik brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.