Avto.info
Iskalnik: Model:

Toyota proace verso 2.0 D-4D 150 HP family

Družinski junak

  • Proace verso je prostorni francoz z japonskim potnim listom
  • S srednjim turbodizlom v ponudbi je ravno prav zmogljiv in zmerno žejen

 

Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 3. december 2017

Toyota proace verso je član kombijevskega tria (če štejemo še tovorne različice, jih je šest), ki ga sestavljata še citroën spacetourer in peugeot traveller. Gre za klasično zgodbo, kjer različne znamke tržijo enak ali skoraj enak avtomobil. A to ni kriminalka, temveč film za vso družino, v katerem v glavni vlogi nastopa družinski kombi. Glavni ‘zaplet’ v tem filmu ali, še bolje, nanizanki, ki bi lahko bila na sporedu več let, je prevzem identitete, ki sta si jo proace in spacetourer izposodila od travellerja. To razkriva predvsem notranjost, ki po slogu daje vedeti, da gre v osnovi za francoski izdelek. Materiali so prijetni na otip, končna izdelava natančna, kar zagotavlja dober občutek kakovosti.

Spredaj se sedi malce bolj vzravnano kot v običajnih avtomobilih, a položaj omogoča dovolj udobja tudi na daljših poteh. Kot zgolj povprečno pa bi ocenili udobje v drugi in tretji vrsti, kjer se lahko namesti šest potnikov. Za to so kriva predvsem razmeroma kratka sedala in odsotnost naslonov za roko, ki so na daljših poteh še kako dobrodošli. Omeniti pa velja zložljivi mizici na naslonih sprednjih sedežev in praktična isofix pritrdišča na vseh šestih sedežih druge in tretje vrste. Ti so vzdolžno pomični, kar omogoča preprosto prilagajanje prostora.

In pri srednji različici, ki v dolžino meri malenkost manj kot pet metrov, je prostora res veliko. Z osmimi sedeži ostane približno 600 litrov za prtljago, s petimi ga je 1.000 litrov, z dvema sedežema pa do 2.700 litrov (do strehe vozila).

Z dvoje drsnimi vrati in osmimi sedeži s šestimi isofix pritrdišči je proace verso pravi družinski junak.


Za to velikost avtomobila se zdi dvolitrski turobodizelski stroj, ki zmore 110 kilovatov (150 KM), odlična izbira. Presežkov sicer ne zmore ponuditi, a je vse prej kot podhranjen. Prestave šeststopenjskega ročnega menjalnika so dobro preračunane, prestavna ročica pa presenetljivo natančna. Poraba goriva je s testnim povprečjem 7,9 litra na 100 kilometrov povsem sprejemljiva.

Več kot sprejemljive so tudi vozne lastnosti. Vozne dinamike sicer ne moremo primerjati z običajnimi osebnimi avtomobili, saj se moramo v ovinkih sprijazniti z malce bolj očitnim prečnim nagibanjem, pohvaliti pa moramo udobje in smerno stabilnost, ki se približujeta enoprostorcem.

Zato je proace verso v srednji dolžinski različici z opremo family lahko pravi junak za družine s tremi ali več otroki. V tem primeru priporočamo še izbiro opcijskega paketa varnostnih dodatkov toyota safety sense plus, ki za dobrih tisoč evrov prinaša sistem za samodejno zaviranje v sili, prilagodljivi tempomat in projekcijski zaslon (head-up display).

 

Toyota proace verso 2.0 D-4D 150 HP 
 Vozilo in motor kenoprostorec, 5 vrat, 8 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1997 ccm, 110 kW (150 KM) pri 4000/min, 370 Nm pri 2000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4959 x 1920 x 1890 mm; Medos. razdalja: 3275 mm; Pnevmatike: 225/55 R17; Masa/nosilnost: 1672/1023 kg; Prtljažnik: 603–1000–2700 l.
  Največja hitrost:  2170 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 11 s; Poraba goriva (EU): 5,9/4,9/5,3 l/100 km; Povprečje na testu: 7,9 l/100 km; Izpust CO2: 139 g/km.
  Cena:  osnovni model (1.6 D-4D combi): 23.980 €, testno vozilo: 36.200 €; Toyota Adria, d. o. o., Ljubljana
motor, menjalnik, prostornost, ločeno odpiranje zadnjega stekla udobje na zadnjih sedežih, doplačilo za varnostne sisteme  brez napak

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.