Avto.info
Iskalnik: Model:

Volkswagen T-roc 2.0 TDI 4motion style

Trendovski roker

  • Najmanjši Volkswagnov športni terenec je tesen sorodnik golfa
  • Dodelano podvozje ponuja dobre vozne lastnosti in odlično skriva nekoliko večjo oddaljenost od tal
  • Za vstop v trenutno najbolj vroč razred zahteva precej zasoljen znesek
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 6. september 2018

T-roc je prišel na trg nekoliko pozno, kar je pri znamki Volkswagen že nekakšen običaj. Nemci radi dobro preverijo, ali se bo novi razred prijel, in se potem pridružijo s svojim izdelkom. Večinoma takrat ponudijo nekaj več ali vsaj drugačnega, kot je na voljo pri drugih. Nič drugače ni bilo pri malem športnem terencu T-rocu.

V številčno in pisano druščino tekmecev je vstopil z enako platformo, kot jo ima golf (MBQ), a malenkost krajšo in širšo. Zaradi tega na cesti stoji z nekoliko večjo samozavestjo kot večina tekmecev. Zaspali niso niti pri oblikovanju, saj je T-roc eden bolj posrečenih avtomobilov te znamke, čeprav se ni odrekel osnovnim potezam sicer zadržanih sorodnih modelov.

Malce manj navihanosti so si oblikovalci privoščili v notranjosti, kjer je več kot jasno, da gre za VW-ja. Pridih sodobnega prispeva velikanski (20,3 centimetra) osrednji barvni zaslon na dotik, živahnost pa modro obarvani vložki armaturne plošče. Sicer pa je vse skupaj skoraj enako tistemu, kar ponuja golf. Malce monotono, a z izjemno ergonomijo in prilagodljivostjo voznikom vseh velikosti in oblik ter z vzornim delovanjem čisto vsakega sistema, gumba in stikala.

Razporeditev prostora je dokaz, da je pri tako kompaktnih športnih ali, bolje, mestnih terencih prioriteta udobje za dva potnika. Spredaj se sedi zelo dobro, sedeža sta udobna in prijetno utrjena za dober oprijem, tudi v širino je prostora dovolj – celo več kot pri golfu. Sedenje na zadnji klopi je manj razkošno, če ne utesnjeno. Velik del »krivde« za to nosi prtljažni prostor, ki je v primeru testnega avtomobila meril 392 litrov, izvedba brez štirikolesnega pogona pa ponuja kar 445 litrov prostora. V primerjavi z golfovimi 380 litri presenetljivo veliko. Nakladalni rob je, glede na višino avtomobila, še solidno nizek, da lahko vanj nakupe pospravijo kakšne bolj šibke ročice. Te pa bodo le stežka zbrale dovolj moči za zapiranje prtljažnih vrat, saj tako trmaste hidravlike še nismo srečali. Umazane roke so zaradi obveznega preprijemanja zagotovljene!

Od sorodnega golfa je krajši, a kljub temu ponuja več prtljažnega prostora. Dolžinski primanjkljaj zato najbolj občutijo potniki zadaj.


Tudi pogonska tehnika je poznana iz ostalih modelov koncerna Volkswagen. Tokratna izbira je bil dvolitrski TDI s 110 kilovati (150 KM), povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Moči in navora (320 Nm) je več kot dovolj za vse racionalne in malo manj racionalne potrebe. Še posebej v kombinaciji s štirikolesnim pogonom, saj se takšen T-roc lahko izkaže kot razmeroma sposoben plezalec – z upoštevanjem omejitev, kot so cestne pnevmatike in le 16 centimetrov oddaljenosti karoserije od tal. Voznik ima na izbiro več profilov delovanja elektronskega krmiljenja pogona, od snežnega do športnega. Vsekakor lahko trdimo, da je T-rocovo podvozje precej naklonjeno dinamični vožnji, a obenem še vedno dovolj mehkobno, da zaradi tega ne trpi udobje.

Kot eden najbolj uporniških modelov svoje znamke se T-roc žal po samosvoje postavlja tudi pri cenah. Res je, da gre za dovršen in predvsem zelo trendovski avtomobil, a tako zasoljene cene vseeno ne opravičuje. Osnova se začne pri slabih 19 tisočakih, testni avtomobil pa je nosil ceno več kot 30 tisočakov. Za ta denar, na primer, ni ponujal niti vzvratne kamere niti prostoročnega zagona in odklepanja, kaj šele digitalne instrumentne plošče. Odličen multimedijski sistem ni imel lastne navigacije, temveč smo se morali zanesti na povezavo s pametnim telefonom. Z vsemi temi bi se že tako visoka cena še precej dvignila.
 

Volkswagen T-roc 2.0 TDI 4motion style
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1968 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3500/min, 340 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4234 x 1819 x 1573 mm; Medos. razdalja: 2593 mm; Pnevmatike: 215/55 R17; Masa/nosilnost: 1505/515 kg; Prtljažnik: 392–1237 l.
  Največja hitrost:  200 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,7 s; Poraba goriva (EU): 6,0/4,6/5,0 l/100 km; Povprečje na testu: 6,7 l/100 km; Izpust CO2: 132 g/km.
  Cena:  osnovni model (1,0 TSI): 18.839 €, testno vozilo: 30.250 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
videz, vozne lastnosti cena, težaško zapiranje prtljažnih vrat brez napak

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.