Volkswagen caddy 2.0 TDI 110 kW trendline generation four
Šminker
- V četrti generaciji se na mnogih področjih, tudi cenovnem, zopet uvršča v sam vrh
- Dvolitrski TDI nudi skoraj športne zmogljivosti, a vseeno ohranja zmerno porabo
Četrtek, 7. julij 2016
V takšnem, obogatenem s toliko dodatki, verjetno ne boste videli obrtnika ali vzdrževalca, temveč aktivnega družinskega očeta in mlado mamico, ki s svojimi otroki počneta tisoč in eno stvar – vse od smučanja in plavanja do obiskov gledališč in šole violončela.
Pravi multipraktik je tale caddy, prostorsko radodarnejši od kompaktnih enoprostorcev, navzven resda precej škatlast, a z drznimi dodatki paketa generation four (ja, gre za četrto generacijo tega izjemno uspešnega Volkswagnovega avtomobila) pravzaprav zelo privlačnega videza. Jasno, stvar okusa.
V prid mu govorijo tudi številna dejstva – v vse smeri resnično prostorna potniška kabina, dobra ergonomija in v primerjavi s tekmeci nadpovprečno kakovostni materiali, ki so praktično na ravni drugih, osebnih volkswagnov. Predalov in odlagalnih mest je resnično ogromno, prtljažni prostor pa je z zlaganjem in odstranjevanjem zadnjih treh sedežev (levi je dvojni, desni enojni) mogoče povečati na več kot tri kubične metre. Hvalimo povsem ravno (tapecirano) dno in uporabne predale ob straneh,
pogrešali pa smo kakšno kljukico za obešanje ter mrežo ali pregrado, s katero bi lahko učvrstili manjše kose prtljage.
Caddy je odlična izbira za aktivne družine, le malce bolj debelo denarnico morate imeti!
Prav nobenih neizpolnjenih želja pa ne pušča dvolitrski TDI s 110 kW (150 KM), saj združuje odlične zmogljivosti in zmerno porabo ter zlahka opravi tudi s polno naloženim vozilom. Malce slabšo zvočno zatesnjenost je pač treba vzeti v zakup, udobje pa, v primerjavi s tekmeci, ocenjujemo kot dobro.
Dostavniških korenin sicer ne more povsem skriti in je pri blaženju kratkih udarcev manj dosleden od enoprostorcev, zato pa se jim povsem približa z opremo – vključno z radarskim tempomatom, sodobnim infotainment sistemom, navigacijo, litimi platišči ali dvojnimi ksenonskimi žarometi. Vse našteto pa, seveda, še dodatno dvigne že tako zelo samozavestno postavljeno ceno …
Volkswagen caddy 2.0 TDI 110 kW trendline generation four |
Vozilo in motor: potniški dostavnik, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1968 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3500–4000/min, 340 Nm pri 1750–3000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 4. |
Velikost: 4408 x 1793 x 1822 mm; Medos. razdalja: 2682 mm; Pnevmatike: 205/50 R17; Masa/nosilnost: 1477/778 kg; Prtljažnik: 750–3030 l. |
Največja hitrost: 194 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,9 s; Poraba goriva (EU): 6,0/4,3/4,9 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 129 g/km. |
Cena: osnovni model (caddy 1.2 TSI trendline): 17.052 €, testno vozilo: 29.652 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
prostornost, funkcionalnost, motor | težka vrata, nima mreže v prtljažniku, cena | brez napak |
Oznake:
- caddy
- TDI
- turbodizel
- Volkswagen