Avto.info
Iskalnik: Model:

Volkswagen caravelle DMR 2.0 TDI 4motion comfortline

Ko prostora zlepa ne zmanjka

  • Caravelle je odličen in resnično prostoren avtomobil, zlasti v daljši različici
  • Dvolitrski TDI s 110 kW (150 KM) prepričljivo opravi z veliko maso vozila
  • S štirikolesnim pogonom in solidno opremo stane dobrih 40 tisočakov
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 20. december 2018

Caravelle se umešča med delavski transporter in luksuzni multivan – torej v zlato sredino, ki je še vedno malce robustna, a obenem dovolj uglajena, da se z večjo družbo zlahka opravite na daljši dopust.

V 5,3 metra dolgem vozilu (različica z daljšo medosno razdaljo 3,4 metra) je nameščenih osem sedežev, za zadnjo, tretjo vrsto ob tem ostane še obilo prostora za prtljago. Ob odstranjevanju sedežev takšna caravelle sprejme do 6,7 kubičnega metra prtljage – ali tovora bolj čiste narave (kartonaste škatle, na primer), saj je pod vozila v celoti tapeciran. Seveda lahko odstranite zgolj tretjo vrsto in tako ob petih potnikih ustvarite dovolj prostora za prevoz koles ali drugih športnih rekvizitov.

Sedeži so odlični – čvrsti in z učinkovito oporo telesa, zato na daljših vožnjah ne boste čutili kakšnih neprijetnih bolečin v križu. Voznikova ergonomija je zelo dobro domišljena, zaradi nekaterih elementov iz osebnih vozil (volanski obroč, na primer) pa je splošni vtis bolj avtomobilski kot kombijevski. Sprednja dva sedeža sta opremljena z naslonjali za roke, voznikov je izdatno nastavljiv tudi po višini in v ledvenem delu.

Ko se z večjo družbo opravite na daljši dopust, bi si težko želeli boljše prevozno sredstvo.


Za pogon testnega vozila je skrbel dvolitrski turbodizelski motor v različici s 110 kW (150 KM), ki zlahka opravi z dobrima dvema tonama suhe mase, ob bolj obremenjenem vozilu in večjih vozniških apetitih pa mu začne pohajati sapa. Brez skrbi, zmogljivosti so vseeno prepričljive in celo daljši avtocestni klanci niso zadrega, le tiste poskočnosti pri prehitevanju avtobusa na jadranski magistrali ne pričakujte. Zaradi prožnosti motorja ni treba prav pogosto posegati po ročici sicer natančnega šeststopenjskega ročnega menjalnika, za učinkovit prenos moči tudi na podlago s slabšim oprijemom pa poskrbi štirikolesni pogon. Ta stane 3.700 evrov in je dobrodošla izbira pri vleki prikolice, ki lahko tehta do 2,5 tone.

Vožnja je razmeroma udobna, čeprav podvozje malce ostreje blaži kratke udarce s ceste. To bodo še posebej občutili potniki v tretji vrsti sedežev, ki so tik nad zadnjo osjo. Preglednost je zaradi velikih steklenih površin, velikih vzvratnih ogledal in ravnih karoserijskih robov zelo dobra, kljub temu serijska oprema zajema parkirna tipala. Serijsko dobite še tripodročno klimatsko napravo (s prezračevalnimi režami tudi v stropu), usnjen volanski obroč, tempomat, povezavo bluetooth … Skratka, vse najnujnejše in še kaj za povrh. Seveda je na voljo tudi precej dolg spisek doplačilnih dodatkov.
 

Volkswagen caravelle DMR 2.0 TDI 4motion comfortline
 Vozilo in motor potniški kombi, 4 vrat, 8 sedežev; Motor: turbodizelski, štirivaljni vrstni, 1968 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3250–3750/min, 340 Nm pri 1500–3000/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: preizkus ni bil opravljen.
  Velikost:  5304 x 1904 x 1990 mm; Medos. razdalja: 3400 mm; Pnevmatike: 215/65 R16; Masa/nosilnost: 2092/988 kg; Prtljažnik: 6700 l.
  Največja hitrost:  179 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 13,0 s; Poraba goriva (EU): 7,8/5,9/6,6 l/100 km; Povprečje na testu: 7,4 l/100 km; Izpust CO2: 171 g/km.
  Cena:  osnovni model (caravelle KMR 2.0 TDI comfortline): 37.139 €, testno vozilo: 46.508 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
prostorna notranjost, sedeži, pogon precej trdo podvozje brez napak

Oddaj komentar

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Konkurenčni avtomobilski proizvajalci so Tesli plačali skupno kar 9 milijard dolarjev

Tesla je lani s prodajo emisijskih 'odpustkov' proizvajalcem avtomobilov, ki niso iz
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.