Volkswagen golf 1.5 TSI ACT DSG R-line edition
Dizlom meče rokavico
Preizkusili smo ga z novim motorjem TSI s 110 kilovati (150 KM).
Tako motoriziran golf združuje odlične zmogljivosti in porabi manj kot sedem litrov.
Petek, 22. junij 2018
Delež dizelskih motorjev se zmanjšuje – ne le zaradi odmevnih afer glede goljufanja z izpusti, temveč tudi zaradi vse boljših bencinskih strojev, ki ob dobrih zmogljivostih prepričujejo z zelo zmerno porabo goriva.
Takšen je tudi novi Volkswagnov 1,5-litrski TSI, ki pri manjših obremenitvah izklopi delovanje dveh valjev (od štirih) in tako pripomore k še manjši porabi. Po tovarniških podatkih je prispevek sistema ACT (Active Cylinder Technology) 0,4 litra na sto kilometrov, v praksi pa ga je težko oceniti ali celo izmeriti, saj motor valje glede na trenutne potrebe in obremenitve izklaplja in vklaplja popolnoma samodejno. Pravzaprav na to opozori le napis znotraj menijev potovalnega računalnika, sam
prehod pa je bliskovit, neopazen in morda, če boste pozorni, ampak zares pozorni, ga boste zaznali le po spremembi zvoka.
Z akcijsko ponudbo paketa R-line edition boste zelo privlačnega golfa dobili za (še) zmeren denar.
Zelo pozorni pa zato, ker je motor izjemno tih, v prostem teku in med umirjeno vožnjo skoraj neslišen in v primerjavi z enako zmogljivim dizelskim 2.0 TDI pravi balzam za ušesa. Oprostite, a dizelski golf (test v AF220) je v primerjavi z bencinskim pravi traktor! Tudi zaradi tresljajev, ki jih pri bencinarju praktično ni, niti ob zagonu. Obenem je bencinski motor izjemno prožen in odziven, vožnja pa, še posebej v kombinaciji s sedemstopenjskim menjalnikom DSG zelo tekoča in po želji športna.
Moči je namreč dovolj tudi za kakšne bolj športne apetite, tem pa je na kožo pisano serijsko športno podvozje (ki ni pretrdo) akcijskega paketa R-line edition.
Omenjeni paket med drugim zajema še 17-palčna lita platišča, led žaromete z dinamičnim upravljanjem in zunanje dodatke R-line, v kombinaciji s tem motorjem in menjalnikom pa takšen golf stane slabih 25 tisočakov.
Volkswagen golf 1.5 TSI ACT DSG R-line edition |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1498 ccm, 110 kW (150 KM) pri 5000-6000/min, 250 Nm pri 1500–3500/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4258 x 1790 x 1492 mm; Medos. razdalja: 2620 mm; Pnevmatike: 225/45 R17; Masa/nosilnost: 1317/493 kg; Prtljažnik: 380–1270 l. |
Največja hitrost: 216 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,3 s; Poraba goriva (EU): 6,1/4,2/4,9 l/100 km; Povprečje na testu: 6,7 l/100 km; Izpust CO2: 112 g/km. |
Cena: osnovni model (golf 1.0 TSI trendline): 17.117 €, testno vozilo: 28.281 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
zmogljiv in tih motor, poraba goriva, videz, vozne lastnosti | / | brez napak |