Volkswagen golf 2.0 TDI DSG highline
Kaj ponuja golf z vrha ponudbe?
- Dvolitrski turbodizel združuje dobre zmogljivosti in zmerno porabo
- Z bogato serijsko in še bogatejšo dodatno opremo stane skoraj 40 tisočakov
Nedelja, 4. marec 2018
Prenovljeno sedmico smo že preizkusili v bolj ljudski različici, z litrskim bencinskim motorjem in opremo comfortline (test v AFXXX), tokrat pa smo preverili, kaj zmore golf z vrha cenika.
Z dvolitrskim turbodizlom pod motornim pokrovom je zelo zmogljiv v vseh pogojih vožnje, saj njegovim 110 kW (150 KM) tudi ob polno obremenjenem vozilu, na zahtevnejših klancih ali pri visokih avtocestnih hitrostih zlepa ne začne pohajati sapa. Pri pritisku na stopalko za plin je odziven stroj, ki odločno vleče prek širokega območja vrtljajev, zelo dobro se ujame tudi s samodejnim menjalnikom, sedemstopenjskim DSG. Ta deluje hitro in gladko, le pri speljevanju, ko se motor samodejno zažene
(start-stop), lahko pričakujete kakšen sunek.
Brez dodatkov stane 26.517 evrov, dodajanje doplačilne opreme pa ceno požene v višave.
Oprema highline je namenjena zahtevnejšim kupcem, mogoče jo je nadgraditi še z marsičim s seznama dodatne ponudbe. Aktivni led sprednji žarometi (z delno dobro svetilnostjo), električno pomično panoramsko strešno okno, navigacijski sistem (ki zahteva vnos poštne številke, pri kraju se mu zatakne), usnjeno oblazinjenje, dodatne varnostne funkcije … Zadnje delujejo zelo dobro, vključno s sistemom za samodejno parkiranje, aktivnim tempomatom s petimi možnostmi nastavljanja razdalje do spredaj
vozečega vozila, opozarjanjem na nevarnost naleta in aktivnim krmiljenjem.
Ne glede na vse našteto je to še vedno golf – z germansko urejeno notranjostjo, dobro ergonomijo, dovolj prostorno kabino in uravnoteženimi voznimi lastnostmi. Z doplačilnim športnim podvozjem je vožnja malce bolj športno poudarjena, blaženje udarcev s ceste pa za spoznanje manj nežno.
Volkswagen golf 2.0 TDI DSG highline |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1968 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3500–4000/min, 340 Nm pri 1750–3000/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4258 x 1790 x 1492 mm; Medos. razdalja: 2620 mm; Pnevmatike: 225/40 R18; Masa/nosilnost: 1391/564 kg; Prtljažnik: 380–1270 l. |
Največja hitrost: 214 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,6 s; Poraba goriva (EU): 5,0/3,8/4,3 l/100 km; Povprečje na testu: 5,4 l/100 km; Izpust CO2: 111 g/km. |
Cena: osnovni model (golf 1.0 TSI trendline): 17.117 €, testno vozilo: 39.192 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
bogata oprema, motor, menjalnik | nima klasičnega gumba za glasnost, cena | brez napak |