Avto.info
Iskalnik: Model:

Volkswagen polo GTI

Zabava z zadržkom

  • Najzmogljivejšo različico pola poganja dvolitrski turbobencinar s 147 kilovati (200 KM)
  • Za dirkaške užitke mu manjkata trše podvozje in odločnejši dvosklopčni menjalnik (DSG)
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Pelac
Sobota, 8. december 2018

Golf GTI, tega prepozna vsak. Volkswagnova legenda, ki je skorajda lastnoročno ustvarila razred cestnih športnikov s prisekanim zadkom, je dosegla status, ki ga polo nekako ni uspel ujeti. A zdaj, na podlagi štirih zmagovitih sezon v svetovnem reli prvenstvu, bi mu lahko uspelo.

Ključno pri vsem skupaj je, da dirkaško zgodbo o uspehu podpre z lastno vsebino. Ekstremov dirkalnika WRC navzven sicer nima, a je od običajnega pola dovolj drugačen, da je na cesti hitro prepoznaven. Velika aluminijasta platišča, spojler na zadku, nizka drža in obvezna rdeča črta prek maske so dovolj, da bi ga prepoznali tudi brez oznak GTI na sprednjem blatniku.

Prava klasika je karirasto blago na sedežih, sicer pa je vse skupaj enako kot v vsakem drugem polu, z izjemo športno prisekanega volana in drugačnih stopalk. Vsakomur, ki ve, kako dobro ergonomijo ponuja polo, je jasno, da drugega ni bilo treba spreminjati. Prilagodljivost voznikovega delovnega prostora je perfektna, najsi tam sedi majhen ali velik voznik.

Polo GTI ni tako ekstremen kot fiesta ST ali clio R.S., saj (pre)več poudarka namenja vsakodnevni uporabnosti in varnosti.


A vse zgoraj našteto ni pomembno, če avtomobil ne uspe izpolniti svojega osnovnega namena. Je polo GTI hiter? Seveda! Poganja ga dvolitrski prisilno polnjen štirivaljnik, ki ponuja okroglih 200 »konjev« in je povezan s 6-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Ta ni najhitrejši in najbolj odziven v Volkswagnovi ponudbi, kar je škoda, saj polu odvzame nekaj živahnosti. Vseeno pomaga, da do stotice pospeši v 6,7 sekunde in doseže največjo hitrost 237 km/h. Hitrosti mu torej ne manjka, medtem ko smo se vsi člani uredništva spraševali, kje ima tisto nekaj, kar poskrbi, da po dobri kombinaciji hitrih ovinkov iz avtomobila izstopiš z dvignjenim pulzom, potnimi rokami in velikanskim nasmeškom na obrazu. Da ne bo pomote, s tem polom se da odlično zabavati, a ne daje občutka, da ste za vajeti držali neukročeno žival. Ceste se odlično drži in iz ovinka suvereno grabi na račun elektronske zapore diferenciala. Celo več trdot vzmetenja ima na izbiro, žal pa v programu nima uporniške note. Polo GTI rad ustreže, je vedno na strani varnosti in od voznika ne zahteva preveč. Super lastnosti za vsakogar, razen adrenalina željnega voznika.
 

Volkswagen polo GTI
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1.984 ccm, 147 kW (200 KM) pri 4400/min, 320 Nm pri 1500/min; Menjalnik: dvosklopčni, 6-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4053 x 1751 x 1446 mm; Medos. razdalja: 2551 mm; Pnevmatike: 215/40 R18; Masa/nosilnost: 1187/438 kg; Prtljažnik: 351–1125 l.
  Največja hitrost:  237 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6,7 s; Poraba goriva (EU): 7,7/4,9/5,9 l/100 km; Povprečje na testu: 8,4 l/100 km; Izpust CO2: 134 g/km.
  Cena:  osnovni model (GTI): 22.549 €, testno vozilo: 25.361 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
prostornost, ergonomija, zmogljivosti preveč umirjen značaj, menjalnik brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.