Avto.info
Iskalnik: Model:

Volkswagen touareg 3.0 V6 TDI R-line

Premium po ljudskem receptu

  • Tuareg tretje generacije je zmogljiv, prostoren in udoben športni terenec
  • Šestvaljni turbodizel prepriča tako z zmogljivostmi kot porabo
  • Z nekaj doplačili se cena hitro približa 100 tisoč evrom
Avtor: Anže Jamnik / Foto: Jernej Prelac
Sreda, 2. januar 2019

Pri touaregu so bila mnenja praktično vedno deljena: je ali ni? Nedvomno je zmogljiv terenec, ki se odlično znajde tudi na cesti, ampak ali je z Volkswagnovo značko na nosu premium ali ni? Verjetno dilema ni bila nikoli tako velika kot ravno pri najnovejši, tretji generaciji, ki smo jo podrobno preizkusili.

Za začetek naj vam povemo, da prav v ničemer ne zaostaja za velikimi športnimi terenci nemške premium trojice. Ja, v primerjavi z audijem Q7 je morda res manj »tehničen«, v primerjavi z BMW-jem X5 manj športno orientiran, v primerjavi z mercedesom GLE … ah, ta se kot najstarejši med njimi v aktualni generaciji počasi poslavlja, nove, ki bo luč sveta ugledala v kratkem, seveda še nismo preizkusili. Volvo XC90? Touareg je, khm … manj švedsko hladen in oblikovno strog.

Novi touareg ohranja vse značilnosti prejšnjih generacij, vključno z robustnostjo in zmogljivostmi.


Kljub vrhunski kakovosti v kabini in v vse smeri izdatno odmerjenem prostoru še vedno ostaja po Volkswagnovsko domač, prijetno topel, če želite, čeprav je namesto s klasičnimi stikali in gumbi opremljen z velikim, večnamenskim na dotik občutljivim zaslonom. In ta deluje odlično! Logični in pregledni meniji, z ravno prav informacij naenkrat, da med vožnjo ne pritegnejo prevelike pozornosti, in čeprav nima prav nobenih klasičnih stikal za uravnavanje prezračevanja in avdio sistema (razen vrtljivega kolesca za uravnavanje glasnosti med sedežema), je celostna zasnova zelo funkcionalna.

Od »terenskosti« premore možnost izbire med programi za vožnjo po različnih podlagah in možnost uravnavanja višine vozila, seveda pa tudi serijski štirikolesni pogon 4motion. A v prvi vrsti je namenjen vožnji po cesti. Opremljen je tudi s krmiljenjem vseh štirih koles, kar pri nižjih hitrostih poveča okretnost, pri višjih pa stabilnost tega več kot dve toni težkega vozila. Vožnja je resnično udobna, po želji tudi dinamična, s pospeškom do stotice v šestih sekundah … Ja, trilitrski šestvaljni turbodizel z 210 kW (286 KM) ob odločnem pritisku na stopalko za plin pošteno porine naslonjalo sedeža v hrbet, čeprav kakšnega posebnega sunka zaradi že omenjenega udobja ne boste čutili. Več kot zadovolji pri pospeševanju pri višjih hitrostih, ne glede na to pa vseskozi ostaja presenetljivo dobro zvočno zatesnjen. »Je bencinar?« so se celo spraševali nekateri. Poraba je zmerna, na sto prevoženih testnih kilometrov se je v povprečju gibala okoli devetih litrov, s svojo prostornostjo in udobjem pa je touareg odličen tudi za daljše vožnje. Čeprav je malce krajši od neposrednih tekmecev, je zelo širok (v primerjavi s predhodnikom je daljši, širši in nižji) in trije odrasli potniki lahko zadaj sedijo razmeroma udobno. Sprednja sedeža sta izdatno nastavljiva, prostora za noge tudi zadaj zlepa ne zmanjka, prtljažnik pa pogoltne kar 810 litrov oziroma ob zloženih zadnjih sedežih 1.800 litrov prtljage. Za povrh je touareg eden izmed redkih osebnih avtomobilov, ki zmore vleči do 3,5 tone težko prikolico.

Krmiljenje vseh štirih koles izboljšuje okretnost pri manjših in stabilnost pri večjih hitrostih.


Kot celota več kot uspešno zamenjuje svojega predhodnika in ga v marsičem prekaša. Kot zmogljiv, prostoren in udoben avtomobil si je ustvaril določen krog kupcev, ki ga cenijo ravno zaradi kombinacije vseh omenjenih lastnosti. Ni niti preveč športen niti preveč eleganten, temveč pravšnja kombinacija vsega. Za povrh gre za oblikovno skladen in mogočen avtomobil, ki ga krasijo s kromom in vodoravnimi linijami poudarjena sprednja maska in kar 21-palčna kolesa (doplačilo). Jasno, brez sramu kaže, da gre za najprestižnejšega predstavnika znamke Volkswagen. Ali se lahko enakovredno meri z v uvodu omenjenimi premium tekmeci? Z racionalnega vidika vsekakor da, ne nazadnje tudi s samozavestno postavljeno ceno, ki z nekaj doplačili (digitalni merilniki innovision, zračno vzmetenje, nekateri asistenčni sistemi …) lahko hitro doseže (ali celo preseže) sto tisočakov.
 

Volkswagen touareg 3.0 V6 TDI R-line
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, šestvaljni V-zasnove, 2967 ccm, 210 kW (286 KM) pri 3500–4000/min, 600 Nm pri 2250–3250/min; Menjalnik: samodejni, 8-stopenjski; Pogon: na vsa štiri kolesa; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4878 x 1984 x 1717 mm; Medos. razdalja: 2904 mm; Pnevmatike: 285/40 R21; Masa/nosilnost: 2070/780 kg; Prtljažnik: 810–1800 l
  Največja hitrost:  235 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 6,1 s; Poraba goriva (EU): 8,1/6,2/6,9 l/100 km; Povprečje na testu: 8,8 l/100 km; Izpust CO2: 182 g/km.
  Cena:  osnovni model touareg 3.0 V6 TDI): 63.265 €, testno vozilo: 98.093 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
udobje, zmogljivosti, motor cena brez napak

Oddaj komentar

Po 27 letih našli ukraden mercedes, na števcu pa samo 1.900 kilometrov!

Zlikovci so leta 1991 iz nekega avtomobilskega salona v ameriški zvezni državi&nbs
Novice

Škoda bo do leta 2023 predstavila vsaj 30 novih modelov!

Škoda bo v prihodnjih letih okrepila svojo paleto vozil in verjetno precej utrdila
Novice

James Bond bo v prihajajočem filmu vozil električarja!

Britanski literarni in filmski vohun, ki je znan po paleti eksotičnih avtomobilov i
Novice

Glajenje gubic za renault twingo

Francoski malček, ki nastaja v Novem mestu, je prišel na trg pred petimi leti, zda
Novice

Kraljevski X

Novi kraljevski športni terenec bo krasil impozanten sprednji del po vzor
Novice

Posebna izkušnja prestiža

Zgodilo se je pred dobrimi 25, morda nekaj manj kot 30 leti. Lexus se je takrat na a
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.