Seat ibiza 1.0 TSI excellence
Ibiza z vrha cenika
- Z močnejšim 1.0 TSI motorjem je prijetno poskočna in dovolj zmerna pri porabi
- Skupaj z najbogatejšim paketom opreme in nekaj dodatki stane več kot 20 tisočakov
Četrtek, 19. julij 2018
Tokrat smo preizkusili ibizo z vrha ponudbe – z zmogljivejšo različico prisilno polnjenega trivaljnega bencinskega motorja in najbogatejšim paketom opreme. Plus z nekaterimi dodatki.
V primerjavi s skromnejšim style (test v AF223) je takšna precej bolj imenitna, z armaturno ploščo v barvi zunanjosti in še nekaj varnostnimi in drugimi dodatki, ki naredijo življenje udobnejše in enostavnejše. Med doplačili izpostavljamo sistem za brezžično polnjenje mobilnega telefona (deluje resnično odlično), infotainment sistem z osempalčnim, na dotik občutljivim zaslonom in učinkovite led žaromete.
V kombinaciji z močnejšim litrskim bencinarjem ima menjalnik šest stopenj namesto pet.
Saj ne, da bi bil šibkejši motor premalo, a močnejši s svojimi dodatnimi 20 konji oziroma močjo 85 kW (116 KM) poskrbi za resnično dobre zmogljivosti. Končna hitrost skoraj 200 km/h in pospešek do polovice te vrednosti v manj kot desetih sekundah sta med vožnjo zelo prepričljiva, po drugi strani pa je motor dobro zvočno zatesnjen in tudi pri bližanju kazalca proti rdečemu polju merilnika vrtljajev ne preglasen. Za priganjanje sicer ni prave potrebe, saj se dobro počuti že pod dvema tisočakoma, ko se hitro odzove na pritisk na stopalko za plin. Zato ni treba prav pogosto posegati po ročici solidnega ročnega menjalnika, ki ima v kombinaciji s tem motorjem šest stopenj, kar je dobrodošlo predvsem na avtocesti, kjer zniža motorne vrtljaje in porabo goriva. Povprečje je na koncu testa znašalo šest litrov na sto kilometrov oziroma v mestu in na krajših vožnjah malo več, medtem ko se da na magistralnih cestah zlahka držati porabo okoli petih litrov.
Kot celota tako motorizirana in opremljena ibiza ponudi nekaj več, a za to tudi več zahteva – več kot 20 tisoč evrov za avtomobil tega razreda pač ni prav malo denarja.
Seat ibiza 1.0 TSI xcellence |
Vozilo in motor: kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni trivaljnik, 999 ccm, 85 kW (116 KM) pri 5000-5500/min, 200 Nm pri 2000-3500/min; Menjalnik: ročni, 6-stopenjski; Pogon: na prednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4059 x 1780 x 1444 mm; Medos. razdalja: 2564 mm; Pnevmatike: 195/55 R16; Masa/nosilnost: 1140/495 kg; Prtljažnik: 355–1165 l. |
Največja hitrost: 195 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 9,3 s; Poraba goriva (EU): 5,8/4,1/4,7 l/100 km; Povprečje na testu: 6,1 l/100 km; Izpust CO2: 108 g/km. |
Cena: osnovni model (ibiza 1.0 MPI reference): 11.690 €, testno vozilo: 20.258 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
motor, vozne lastnosti | cena testnega vozila | brez napak |
Oznake:
- oprema
- Seat ibiza
- test
- trivaljnik
- TSI
- turbo
- xcellence