Avto.info
Iskalnik: Model:

Mercedes-benz razred B 200 d AMG line

Še je upanje

  • Razred B je dokaz, da je lahko tudi uporaben enoprostorec še vedno atraktiven
  • Prostorna notranjost ne izključuje tipičnih lastnosti znamke, denimo vrhunske ergonomije, udobja in suverenih voznih lastnosti
  • Dvolitrski turbodizel mu je pisan na kožo, zlasti če opravlja nalogo prvega avtomobila pri hiši
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Torek, 4. julij 2023

Če odmislimo dostavnike, ki so na voljo v potniških različicah, je svet družinskih enoprostorcev na robu izumrtja. Še renault espace, eden pionirjev te karoserijske zasnove, je nedavno postal čistokrvni SUV! Zato je še toliko bolj zanimivo, da je tovrstna karoserijska zasnova nadpovprečno zastopana med prestižnimi znamkami. Tako BMW kot Mercedes imata namreč v ponudbi sodobna kompaktna avtomobila, ki uspešno kljubujeta SUV-trendu. Primerek z zvezdo na nosu je bil nedavno prenovljen, mi pa smo ga preizkusili v pogonski različici, ki prav tako ne bi smela biti več v ospredju.

Osvežitev ni bila pretresljiva, gre le za glajenje starostnih gubic, denimo z novo masko z atraktivnim zvezdastim vzorcem čez mrežo za zajem zraka. Potem so tu še nekoliko spremenjene sprednje luči, nove oblike platišč in drugačen zadnji difuzor. Bolj kot kaj drugega je to dokaz posrečenega oblikovanja modela pred prenovo.

Naj vas enoprostorska zasnova ne zavede, razred B je lahko tudi zelo dinamičen avtomobil.


Po svoji naravi razred B sicer ni klasičen, velik enoprostorec, nima niti drsnih vrat niti škatlaste oblike, a to vseeno ne pomeni, da na račun tega žrtvuje prostor ali uporabnost. Je »pravi« mercedes, ki misli na določen segment kupcev z željo po višjem sedenju in praktičnosti. Kabina daje občutek zračnosti, prostora je dovolj za pet dovoljenih potnikov, čeprav srednji na zadnji klopi ne uživa ravno posebnih ugodnosti. Novost pri sedežih je uporaba okolju prijaznih recikliranih materialov, katerih delež je, odvisno od izvedbe, lahko kar stoodstoten.

Dobrodošla funkcija, ki je testni avtomobil sicer ni imel, je 14-centimetrski vzdolžni pomik zadnje klopi, ki pomaga regulirati razmerje med prostorom na zadnji klopi in prtljažnikom. Ta v osnovi meri 445 litrov.

110 kW (150 KM) zmore preverjeni turbodizel, ki nima pomoči elektromotorja.


Tesno sorodstvo z razredom A ni skrivnost, zato je tudi njuna prenova prišla sočasno. Poznani elementi, kot so vodoravna plošča z dvema zaslonoma in vpadljivi zračniki v obliki turbine, ostajajo, posodobljen pa je multimedijski sistem MBUX, ki prav gotovo velja za enega vrhuncev tega avtomobila. Je izjemno odziven in pregleden, z njim se upravlja prek zaslona na dotik ali z nešteto gumbi na volanskem obroču. Ti zahtevajo nekaj privajanja in kar prosijo po nenamernem dotiku.S prenovo je razred B dobil nadgrajeno bencinsko pogonsko paleto, ki je po novem v celoti blago hibridna. Mi smo tokrat testirali preverjeno klasiko – dvolitrski turbodizelski motor z oznako 200 d in močjo 110 kW (150 KM). Ta je serijsko povezan z 8-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom 8G-DCT, zato je vožnja z njim lahko zelo živahna. Vseeno takšen motor kar kliče po premagovanju daljših razdalj, saj je neutrujajoč, zmogljiv in varčen. Na preizkusu smo največ prevozili po mestu, pa je še vedno za 100 kilometrov vožnje zahteval zmernih sedem litrov dizla.

Razred B je na papirju avtomobil, ki danes ne bi smel biti uspešen, še posebej v konfiguraciji, kakršno smo testirali. A uporabniška izkušnja pokaže, kako posrečen avtomobil je, tudi zato, ker se ne odreka prestižu ter prefinjenosti in vozniškim užitkom. Vseeno pa so mu po nekaterih informacijah dnevi šteti. Do leta 2025 naj bi Mercedes dvojico A in B namreč izločil iz ponudbe. Kakor koli že, če se bo to zgodilo ali ne, je razred B še na voljo in, če vprašate nas, tudi zelo dobra izbira. Ko le ne bi imel Mercedesove cene …
 

Mercedes-benz razred B 200 d AMG line
 Vozilo in motor enoprostorec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1.950 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3.400/min, 320 Nm pri 1.400/min; Menjalnik: dvosklopčni, 8-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.419 x 1.796 x 1.562 mm; Medos. razdalja: 2.729 mm; Pnevmatike: 225/45 R18; Masa/nosilnost: 1.535/520 kg; Prtljažnik: 445–1.530 l.
  Največja hitrost:  219 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,5 s; Poraba goriva (EU): 5,1 l/100 km; Povprečje na testu: 7,1 l/100 km; Izpust CO2: 133 g/km.
  Cena:  osnovni model (B 180): 40.700 €, testno vozilo: 52.074 €; Star Import, d. o. o., Ljubljana.
prostornost, udobje, pogonski sklop cena, preveč digitaliziran vmesnik brez napak

Oddaj komentar

Cybertruck se je pokvaril 56 km po prevzemu, odgovor Tesle: puščanje hladilne tekočine ni okviru garancije

Tisti, ki hrepenijo po cybertrucku v svoji garaži, so razumljivo navdušeni, ko do�
Novice

Velika statistika okvar: električni se kvarijo manj pogosto kot klasični avtomobili

Nemškemu avtoklubu ADAC ne zmanjka dela: leta 2023 je bil "rumeni angel" na pomoč
Novice

Bi želeli parkirati v središču Amsterdama? Ni problema, ampak pripravite pol milijona evrov

Skoraj pol milijona evrov za 18 kvadratnih metrov na najboljši lokaciji! Po tej cen
Novice

To je novi ferrari z znamenitim V12!

Kot je razvidno že iz imena, novega ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosfe
Novice

Novi Renaultov križanec je symbioz

V dolžino meri 4,41 metra in tehnično temelji na enaki platformi CMF-B, kot clio i
Novice

Polestar je predstavil novo tehnologijo ultra hitrega polnjenja: od 10 do 80 odstotkov v samo 10 minutah!

Strah glede dosega je postal že malce zavajajoč izraz. Nekatera električna vozila
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.