Avto.info
Iskalnik: Model:

Renault megane conquest 145 E-tech engineered

Naj se ve!

  • Izvedba e-tech engineered z vrha ponudbe z estetskimi elementi označuje elektrificiran značaj
  • Ob posebnem videzu s hibridnim sklopom ponuja zadovoljive zmogljivosti in majhno porabo
Avtor: Borut Fakin / Foto: Jernej Prelac
Nedelja, 6. avgust 2023

Renaultovega križanca s poznanim imenom, a nekoliko bolj posebno zasnovo in obliko smo že preizkusili (AF271). Takrat smo ugotovili, da se ponaša s funkcionalno in prostorno notranjostjo, ki zaradi kupejevske strešne linije ponuja le malce manj prostora za glave potnikov v drugi vrsti. Svojo vsestranskost je pokazal tudi na cesti, saj njegovo vzmetenje učinkovito blaži udarce pri vožnji čez neravnine, obenem kljub nekoliko višjemu težišču v ovinkih posreduje dober občutek stabilnosti. Vse to je potrdil tudi tokrat.

Za oznako e-tech se skriva klasični hibrid, torej takšen, ki ga ni treba polniti oziroma se njegova baterija s kapaciteto 1,2 kilovatne ure polni med vožnjo. Sestavljajo ga 1,6-litrski atmosferski bencinski motor in dva elektromotorja (eden od njiju v vlogi generatorja) s skupno močjo 105 kilovatov (143 KM). Ta se prenaša na sprednji kolesi prek štiristopenjskega menjalnika brez sklopke, ki v praksi deluje kot klasični samodejni menjalnik. Ob manjših obremenitvah sistem omogoča zelo veliko vožnje na elektriko (v mestu tudi do 80 odstotkov), kar zagotavlja majhno porabo goriva. Ta se, tudi brez kakršnih koli voznikovih varčevalnih prijemov, brez težav giblje med petimi in šestimi litri na 100 kilometrov.

5,9 litra bencina je v povprečju zahteval na testu.


Novost pri modelu, ki je potrdil dobre vtise s prvega testa, predstavlja izvedba e-tech engineered. Ta prinaša predvsem posebne estetke dodatke Renaultove linije, ki je na voljo le za elektrificirane modele. To so elementi v topli titanovi in bleščeče črni barvi, ki krasijo različne dele karoserije, med drugim sprednji odbijač, boka in okvirja izpušnih cevi. V istem slogu je zasnovana notranjost z osnovo v črni in okrasnimi elementi v topli titanovi barvi.

Za model, ki torej daje malce bolj jasno vedeti, da je hibrid, in prinaša bogato serijsko opremo (med drugim 18-palčna platišča, sistem kamer s 360-stopinjskim pogledom, prilagodljivi tempomat …), je treba s popustom v višini dva tisoč evrov odšteti 33 tisočakov, pri čemer je testni z nekaj dodatki stal malce manj kot 35 tisoč evrov.
 

Renault megane conquest 145 E-tech engineered
 Vozilo in motor športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor (z notranjim zgorevanjem): bencinski, vrstni štirivaljnik, 1.598 ccm, 69 kW (94 KM) pri 5.600/min, 148 Nm pri 3.600/min; Motor (električni): 36 kW (49 KM), 205 Nm + 15 kW (20 KM), 50 Nm; Menjalnik: samodejni, štiristopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5.
  Velikost:  4.568 x 1.821 x 1.576 mm; Medos. razdalja: 2.720 mm; Pnevmatike: 215/55 R18; Masa/nosilnost: 1.510/526 kg; Prtljažnik: 480–1.263 l.
  Največja hitrost:  172 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,8 s; Poraba goriva (WLTP): 4,9 l/100 km; Povprečje na testu: 5,9 l/100 km; Izpust CO2: 108 g/km.
  Cena:  osnovni model (megane conquest TCe 140 EDC equilibre): 27.690 €, testno vozilo: 36.870 €; Renault Nissan Slovenija, d. o. o., Ljubljana.
videz, prostorna kabina in prtljažnik glasnost motorja ob priganjanju brez napak

Oddaj komentar

Test sistemov za pomoč vozniku: tesla naravnost skozi lažni zid, lexus se je ustavil kot profesionalec

Teslina odločitev, da avtomobilov ne bodo opremili s senzorji lidar je zelo kontrov
Novice

VW je zgodbo družinskega 7-sedežnika spisal na novo

Najnovejši Volkswagnov model je na slovenskih cestah verjetno tudi najbolj vsestran
Novice

Kaj ženske ljubijo

Strokovna žirija 82 avtomobilskih novinark iz 55 držav je tudi letos izbirala avto
Novice

To je dokončna električna reinkarnacija turbo legende

Električna dirkaška zverina, ki ji bo dovoljeno tudi na cesto, sloni na aluminijas
Novice

To je BMW-jeva nova popolnoma električna trojka

Novi limuzinski i3, zasnovan na platformi neue klasse, bo prispel na trg predvidoma
Novice

CLA teče tretji krog

Novi CLA je že tretja generacija tega Mercedesovega modela, ki sicer ohranja osnovn
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.