Seat tarraco 2.0 TDI DSG FR
Bolj športen značaj
- V primerjavi z volkswagnom tiguanom ali škodo kodiaq je bolj športnega duha
- Kljub temu ohranja dovolj udobja in lastnosti prostornega ter uporabnega avtomobila
Sobota, 11. februar 2023
Največji seat je bližnji sorodnik škode kodiaq in volkswagna tiguana allspace, ki poudarja značilnosti te španske znamke. Poleg prepoznavne zunanje podobe in nekaterih drugih malenkosti je bolj športnega značaja, kljub temu pa ohranja svoje osnovno poslanstvo uporabnega družinskega avtomobila.
Če iščete velikega družinskega križanca z dobrimi voznimi lastnostmi, ga nikar ne spreglejte. Podvozje je namreč bolj čvrsto nastavljeno in skupaj z natančnim volanom v primerjavi s tekmeci med vožnjo pušča bolj športen vtis, ob tem pa učinkovito blaži tudi udarce s ceste in kljub 20-palčnim kolesom ter nizkopresečnim pnevmatikam testnega vozila ni pretrd (z manjšimi je še mehkejši). Te so del paketa FR plus, ki poleg kovinske barve, varnostnega paketa z aktivnim tempomatom in še čim ter
nekaterih drugih kosov opreme zajema dinamično uravnavanje podvozja DCC, ki delovanje podvozja in krmiljenja prilagodi bodisi bolj udobni bodisi bolj dinamični vožnji.
760 litrov meri prtljažni prostor oziroma kar 1.920 litrov ob zloženih zadnjih sedežih.
Ob tem je dvolitrski turbodizel s 110 kW (150 KM) ustrezna izbira, resda brez kakšnih posebnih zmogljivostnih presežkov, a v vseh pogojih vožnje suveren stroj, ki glede na velikost in maso avtomobila porabi zmernih šest do sedem litrov. Kombinacija s sedemstopenjskim DSG-menjalnikom, ki se je izkazala že v številnih drugih modelih, tudi v tarracu deluje hitro, tekoče in uglajeno.
Za povrh je avtomobil prostoren tako za potnike kot njihovo prtljago in številne drobnarije, z vzdolžno pomično zadnjo klopjo tudi uporabno prilagodljiv, v prtljažniku izjemno radodaren ter kot celota natančno izdelan. Pri tem prav nič ne zaostaja za volkswagnom ali škodo, tudi cenovno je na zelo podobni ravni.
Seat tarraco 2.0 TDI DSG FR |
Vozilo in motor: športni terenec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1.968 ccm, 110 kW (150 KM) pri 3.500–4.000/min, 340 Nm pri 17.50–3.000/min; Menjalnik: samodejni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5. |
Velikost: 4.735 x 1.839 x 1.658 mm; Medos. razdalja: 2.790 mm; Pnevmatike: 255/40 R20; Masa/nosilnost: 1.628/603 kg; Prtljažnik: 760–1.920 l. |
Največja hitrost: 196 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 10,1 s; Poraba goriva (WLTP): 5,5 l/100 km; Povprečje na testu: 6,5 l/100 km; Izpust CO2: 144 g/km. |
Cena: osnovni model (tarraco 1.5 evo TSI hola!): 29.299 €, testno vozilo: 43.041 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana. |
prostorna kabina in prtljažnik, vozne lastnosti |
drsniki namesto stikal | brez napak |
Oznake:
- 2.0 TDI
- Avto fokus
- Seat
- tarraco
- test