Ekskluzivno
Že tretji X6
BMW X6 je leta 2007 posegel v nišo, za katero marsikdo ni verjel, da ima prihodnost. Pa se je zmotil. Nenavaden bavarec je kot mešanec dveh nasprotujočih si stilov – športnega terenca in kupeja – letno osvojil tudi več kot 100 tisoč kupcev. Zato BMW v drugo generacijo ni vdihnil prav veliko truda, kar se je poznalo v slabših prodajnih številkah. Tretja bo spet prava, posebna in drugačna.
Ponedeljek, 7. januar 2019
S tehniko novega X5, kar pomeni sodobnejše motorje, lažjo karoserijo, dvoosno zračno vzmetenje, integralno aktivno krmiljenje in prvič tudi paket off-road, bo prinesel popolnoma novo ureditev potniške kabine s kar 12,3-palčnim zaslonom na dotik ali upravljalnikom iDrive na sredinski konzoli, ukaze z gestami in dva 10,1-palčna zaslona na hrbtnem delu prednjih vzglavnikov, seveda namenjenih zadnjim potnikom. Kar je še pomembnejše, novi X6 bo prinesel tudi oblikovno renesanso. Še bolj kupejevski zadek, napihnjen prednji del in agresivnost, ki smo jo pri drugi generaciji pogrešali. To, seveda, prinaša utesnjen zadnji del potniške kabine, kjer si bodo višje rasli lomili vratove in grizli kolena, in ponovno bolj športno nastavitev podvozja.
BMW želi z novim X6 spet postaviti merilo dinamike, danes ima precej več tekmecev kot leta 2007, zato ta naloga ni tako lahka, kot se zdi. Obenem bo za kupce, ki ga bodo kupili predvsem zaradi oblike, in takšnih ne bo malo, poskrbel z izdatnejšo nastavitvijo vzmetenja, prej omenjenim dvoosnim zračnim podvozjem in široko izbiro velikosti koles (od 18 do 22 palcev) ter drugih dodatkov.
Motorni del prinaša še najmanjše spremembe, saj bodo na začetku v ponudbi klasični trilitrski šestvaljni turbodizel v različicah 305, 40d in 50d z močjo od 195 do 294 kilovatov ter enako velik bencinski stroj z 250 kilovati. Bencinar V8 bo sprva rezerviran za ameriški in azijske trge. Različica M pa prihaja z enoletno zamudo, poganjal jo bo znani 4,4-litrski V8 biturbo s 441 kilovati (600 KM).