Avto.info

Ekskluzivno

Bliskovita vojna v obratni smeri

Opel z eno večjih ofenziv v zgodovini in elektrifikacijo od prihodnjega leta. Nova corsa bo prvi električni Opel francoske dobe, tehniko ampere-e si lasti GM.

 

Ponedeljek, 7. maj 2018

Nemci se vračajo v Pariz, tokrat napad diktirajo Francozi. Podjetje iz nemškega Russelsheima, danes del francoskega PSA, se pripravlja na prihodnost. Ambicije so visoke in zastavljene na trdni podlagi.

Opel  s pomočjo francoskih platform in druge tehnike, samozavestno zre v prihodnost in nove modele razvija hitreje in ceneje kot kadar koli doslej. Pripravlja pravo bliskovito vojno, ki je uperjena proti tekmecem in namenjena osvajanju novih kupcev in višjih tržnih deležev. Do leta 2020 mora nemška znamka zapeljati tudi v zelene številke, doslej je več kot desetletje poslovala z izgubo.

Novi francoski lastniki so se lotili enega najuspešnejših modelov iz Russelsheima – majhne corse. Že junija lani so napovedali, da bo novinka zgrajena na francoski osnovi, in sicer popolnoma novi, ki bo skupna tudi drugim modelom Skupine PSA. Ena od prednosti platforme bo ta, da bo pripravljena za vgradnjo električnega motorja in baterije. Corsa bo zato v naslednji generaciji, razkrita bo prihodnje leto, na voljo tudi kot električni avtomobil. Sledila bo načrtu Skupine, ki je napovedala, da bo leta 2024 prav vsak model na voljo tudi v elektrificirani različici. Nova corsa bo imela doseg približno 300 kilometrov, baterijski in motorni sklop pa bo pred tem na voljo v citroënu C3 aircross.

Še štirje elektrificirani
Začetek elektrifikacije se bo torej začel odvijati že prihodnje leto. Leta 2020 bo Skupina PSA poleg corse in C3 aircrossa ponudila še najmanj štiri elektrificirane modele. Na salonu v Frankfurtu je šef Opla Michael Lohscheller napovedal, da bo prvi med njimi grandland X leta 2019, SUV kompaktnega razreda. Zaradi hierarhije v Skupini PSA bo moral grandland X počakati na model DS7 crossback, ki bo kot prvi dobil priključni hibrid v začetku leta 2019. Sledil jima bo osveženi peugeot 3008, prav tako s priključnim hibridom. Četrti model ta hip še ni znan, prišel pa bo iz Oplovih vrst.

Več o Oplovi modelni ofenzivi pa v aktualni številki naše tiskane izdaje (AF225).

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.