Avto.info

Zanimivosti

Aventador je postal še bolj podivjan

ambroghini ga je tako temeljito prenovil, da mu pravijo kar novi aventador. Njegova glavna novost je štirikolesni volan.

Torek, 20. december 2016

Aventador S ima sicer enako zasnovo kot prej, torej je njegovo ogrodje izdelano iz ogljikovih vlaken, orgomno pa je povsem novega. Dokaz za to je občutno izboljšana aerodinamika, ki spredaj zagotavlja 130 odstotkov več pritiska k tlom, zadnji spojler pa je nastavljiv za čim boljši oprijem ali pa izjemno majhen zračni upor. Popravki pa niso le učinkoviti, ampak poskrbijo tudi za lepoto, oziroma nastopaštvo, saj je aventador S še bolj agresiven kot njegov predhodnik.

Srce avtomobila je še vedno orjaški 6,5-litrski dvanajstvaljnik, katerega rdeče polje vrtljajev se je pomaknilo nekoliko navzgor in se sedaj konča pri številki 8.500. Največja moč po novem znaša 740 'konjev', kar je 40 več kot doslej, navor pa doseže vrh pri vrednosti 690 Nm. Rezultat je pospešek do 100 km/h v vsega 2,9 sekunde in največja hitrost 350 km/h!

Ravno črto je aventador od nekdaj obvladal, v zavojih pa gre vedno lahko še bolje. V ta namen je poleg štirikolesnega pogona odslej serijsko opremljen tudi s štirikolesnim volanom. Zavija torej na vsa štiri kolesa, kar pri manjši hitrosti pomeni boljšo okretnost, pri večji pa izboljšano vodljivost in lego.

Voznik ima po novem nekaj več svobode pri izbiri nastavitev delovanja motorja, povsem novega samodejnega menjalnika s 7 prestavami in podvozja. Poleg poznanih programov strada, sport in corsa je odslej na voljo še individualno nastavljiva opcija, lastnikom tovrstnih avtomobilov primerno poimenovana 'ego'. Ne le velik ego, pač pa tudi zajeten bančni račun je nekaj, kar bo pri novem sanjskem stroju iz Sant'Agate del obvezne opreme. Srečneži, ki si ga bodo lahko privoščili bodo zanj namreč morali odšteti vsaj 281.000 evrov. K temu pa morate prišteti še slabost zbujajoč znesek, drugače imenovan kot slovenske dajatve in davki.

 

 

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.