Zanimivosti
Aventador je postal še bolj podivjan
ambroghini ga je tako temeljito prenovil, da mu pravijo kar novi aventador. Njegova glavna novost je štirikolesni volan.
Torek, 20. december 2016
Aventador S ima sicer enako zasnovo kot prej, torej je njegovo ogrodje izdelano iz ogljikovih vlaken, orgomno pa je povsem novega. Dokaz za to je občutno izboljšana aerodinamika, ki spredaj zagotavlja 130 odstotkov več pritiska k tlom, zadnji spojler pa je nastavljiv za čim boljši oprijem ali pa izjemno majhen zračni upor. Popravki pa niso le učinkoviti, ampak poskrbijo tudi za lepoto, oziroma nastopaštvo, saj je aventador S še bolj agresiven kot njegov predhodnik.
Srce avtomobila je še vedno orjaški 6,5-litrski dvanajstvaljnik, katerega rdeče polje vrtljajev se je pomaknilo nekoliko navzgor in se sedaj konča pri številki 8.500. Največja moč po novem znaša 740 'konjev', kar je 40 več kot doslej, navor pa doseže vrh pri vrednosti 690 Nm. Rezultat je pospešek do 100 km/h v vsega 2,9 sekunde in največja hitrost 350 km/h!
Ravno črto je aventador od nekdaj obvladal, v zavojih pa gre vedno lahko še bolje. V ta namen je poleg štirikolesnega pogona odslej serijsko opremljen tudi s štirikolesnim volanom. Zavija torej na vsa štiri kolesa, kar pri manjši hitrosti pomeni boljšo okretnost, pri večji pa izboljšano vodljivost in lego.
Voznik ima po novem nekaj več svobode pri izbiri nastavitev delovanja motorja, povsem novega samodejnega menjalnika s 7 prestavami in podvozja. Poleg poznanih programov strada, sport in corsa je odslej na voljo še individualno nastavljiva opcija, lastnikom tovrstnih avtomobilov primerno poimenovana 'ego'. Ne le velik ego, pač pa tudi zajeten bančni račun je nekaj, kar bo pri novem sanjskem stroju iz Sant'Agate del obvezne opreme. Srečneži, ki si ga bodo lahko privoščili bodo zanj namreč morali odšteti vsaj 281.000 evrov. K temu pa morate prišteti še slabost zbujajoč znesek, drugače imenovan kot slovenske dajatve in davki.