Alfa romeo giulietta
Skorajšnje slovo giuliette
Alfa Romeo bo še pred koncem letošnjega leta ustavila proizvodnjo giuliette in se posvetila bolj zaželenim športnim terencem.Alfa Romeo bo še pred koncem letošnjega leta ustavila proizvodnjo giuliette in se posvetila bolj zaželenim športnim terencem.
Petek, 3. april 2020
Kombilimuzina, ki jo poznamo od leta 2010, ne bo dobila neposrednega naslednika, temveč jo bo v splošnem trendu uvajanja športnih terencev v C razredu nadomestil tonale. Šef produktnega trženja pri Alfi Romeo, Fabio Migliavacca je za Autocar povedal, da se bo tonale kljub večji oddaljenosti karoserije od tal lahko pohvalil z dobrimi voznimi lastnostmi ter da vozna dinamika nikakor ne bo njegova šibka točka.
Giulietta, ki se na trgu bori s tekmeci, kot so ford focus, opel astra, renault megane in volkswagen golf, je doživela vrh prodaje leta 2011, ko se je zanjo v Evropi odločilo 78.911 kupcev. Toda lani jih je na ceste zapeljalo le 15.690, za razliko od VW golfa, ki je leta 2011 dosegel številko 493.899, lani pa 410.779. V primerjavi s kompaktno alfo se je veliko bolje odrezal tudi ford focus, ki so jih leta 2011 prodali 292.427, leta 2019 pa 224.401.
Tonale, čigar koncept smo podrobneje spoznali tudi v naši reviji (AF 242), bo na prišel na trg predvidoma v prvi polovici prihodnjega leta. To bo med drugim prva alfa s priključno hibridnim pogonskim sklopom, ki bo najverjetneje povzet po tistem iz jeep renegada in compassa 4e. Sestavljata ga 1,3-litrski turbobencinski motor ter elektromotor s skupno močjo 140 ali 176 kilovatov (190 ali 240 KM).