Avto.info

Audi A3 sportback 35 TFSI S line S tronic

Obleka naredi … avto?

  • A3 je tesni sorodnik golfa, leona in octavie, a uspe ponuditi lastno, za odtenek bolj dodelano vsebino
  • Nova generacija je že navzven bolj dinamična, s petimi vrati pa ponuja dovolj praktičnosti 
  • Blagi hibrid z 1,5-litrskim turbomotorjem je vzorno poskočen, predvsem pa varčen
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Sobota, 28. november 2020

Na uredništvu smo imeli srečo, da smo v zelo kratkem času lahko preizkusili praktično vse primerljive modele koncerna Volkswagen – audija A3 sportback, škodo octavio, seata leona in VW golfa. Priznamo, da smo imeli vsaj malce predsodka o tem, kako podobni si bodo, kar so potrdili z mnogo enakimi ali skoraj enakimi komponentami, a se je izkazalo, da je med njimi precej velika razlika. Audi je, seveda, najbolj prestižni član klana, ki se mora meriti z mercedesom razreda A in BMW-jem serije 1. 

Naj najprej izpostavimo, da se je A3 znebil zadržanega videza svojega predhodnika in postal bolj dinamičen. Žarometi s tehniko LED so ostrejših potez, pokrov motorja bolj mišičast in reže za vstopni zrak bolj izrazite, zadek pa krasijo diskreten difuzor in okrasni zaključki izpušnih cevi. Po novem so prtljažne sani na strehi na voljo le za doplačilo, zato je dobro, da prtljažnik sprejme 380 litrov prtljage. 

Novo smer je ubrala tudi kabina s popolnoma novo armaturno ploščo z atraktivnimi zračniki na voznikovi strani, ki malce spominjajo na Lamborghinijeve. Središče pozornosti je, seveda, velik osrednji multimedijski zaslon, ki je fiksiran in se ne pospravi več, pred voznikom je še en digitalni zaslon s premerom 31,2 centimetra, ki dela družbo prav tako zajetnemu zaslonu pred voznikom. Vse je digitalizirano, tako kot pri ostalih sorodnih modelih, a ima A3 za nekaj ključnih funkcij še vedno fizična stikala, pa ne le na volanu. Če niste vedeli, so dobra stara analogna stikala po novem premium dodatek. Za trde plastične obloge to ne velja, in so edina prava zamera v kabini.

Če octavia, golf in leon ponujajo vsak svojo vozniško izkušnjo, je A3 sportback zmožen ustreči različnim željam.


Pogonski sklop testnega avtomobila po velikosti ni ravno premijski, saj gre za 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik s 110 kW (150 KM). Po drugi strani z vgrajeno tehniko, kot so možnost izklopa dveh valjev, 48-voltna električna napeljava, regenerativno zaviranje in funkcija jadranja, spada ob bok najnaprednejšim izdelkom. Odlično delo opravi tudi 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik, s katerim do stotice pospeši v 8,4 sekunde in doseže največjo hitrost 224 km/h. Poraba na testu s povprečjem 7,5 litra ni bila ravno najugodnejša, a moramo upoštevati, da je imel avtomobil ob prevzemu manj kot 200 prevoženih kilometrov. 

Zanimivo je bilo primerjati predvsem vozne lastnosti vseh štirih sorodnikov, saj ima vsak od »ljudskih« treh samosvoj karakter. Golf je najbolj nevtralen, seat športno trd, octavia pa daleč najmehkejša. Mojstrovina Audijevih inženirjev je prav v tem, da je A3 kljub razmeroma trdemu športnemu vzmetenju (del opreme S line) vzorno požiral cestne neravnine in v kabino spuščal najmanj zunanjega hrupa. Tovrstna dodatna dodelava in skrb za vsako malenkost je tisto, kjer se najbolj vidi razlika med običajnim in premijskim razredom. Zato zlahka rečemo, da je A3 veliko več kot le preoblečen golf. Razlika je močno opazna tudi na ceniku, saj natanko takšen, bogato opremljen A3 sportback stane skoraj 44 tisočakov, primerljivi golf pa vsaj deset tisočakov manj.
 

Audi A3 sportback 35 TFSI S line S tronic 
 Vozilo in motor kombilimuzina, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbobencinski, vrstni štirivaljnik, 1498 ccm, 110 kW (150 KM) pri 5.000/min, 250 Nm pri 1.500/min; Menjalnik: dvosklopčni, 7-stopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: /.
  Velikost:  4.343 x 1.816 x 1.449 mm; Medos. razdalja: 2.636 mm; Pnevmatike: 225/40 R18; Masa/nosilnost: 1.395/475 kg; Prtljažnik: 380–1.200 l.
  Največja hitrost:  224 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 8,4 s; Poraba goriva (WLTP): 5,8 l/100 km; Povprečje na testu: 7,5 l/100 km; Izpust CO2: 131 g/km.
  Cena:  osnovni model (30 TFSI): 25.400 €, testno vozilo: 43.937 €; Porsche Slovenija, d. o. o., Ljubljana
vozne lastnosti, kombinacija analognega in digitalnega

nekaj trde plastike v kabini

brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.