Audi A8 L 60 TFSI
Prvič z elektromotorjem!
Pri Audiju so se odločili vstopiti v svet elektromobilnosti tudi z admiralsko ladjo A8, ki doslej ni poznala nobene oblike hibridnega pogona. Za oznako 60 TFSI se skriva priključni hibrid s kar 450 »konji«.
Ponedeljek, 21. oktober 2019
Prvi priključno-hibridni audi A6 se zanaša na pogon trilitrskega prisilno polnjenega šestvaljnika, ki zmore 250 kilovatov (340 KM) in elektromotorja z močjo 100 kilovatov (136 KM). Sistemska moč tako znaša 330 kilovatov (449 KM), največji navor, ki je na voljo že od 1.250 vrtljajev dalje, pa znaša kar 700 Nm.
Elektromotor je skupaj s sklopko integriran v 8-stopenjski samodejni menjalnik, ki moč razporeja med vsa štiri kolesa. Za zalogo elektrike skrbi 14,1 kWh litij-ionska baterija, nameščena v dno prtljažnega prostora. Napolnjena do vrha baterija zagotavlja do 46 kilometrov popolnoma električne vožnje do hitrosti 135 km/h. Sicer pa s pomočjo bencinskega stroja takšen A8 zmore elektronsko omejenih 250 km/h, medtem ko za pospešek do stotice potrebuje vsega 4,9 sekunde. Seveda pri tem še zdaleč ne dosega po ciklu WLTP izmerjenega povprečja porabe le 2,5 litra goriva in 20,9 kWh električne energije na 100 kilometrov.
Za zdaj je ta pogonska kombinacija na voljo le pri izvedbi s podaljšano medosno razdaljo in oznako L, kasneje pa naj bi bila udi del ponudbe običajne »kratke« izvedbe.
Oznake:
- A8 L
- Audi
- elektromotor
- hibrid
- TFSI