Avto.info

Audi Q3

Novi Q3 želi biti bolj opazen

Audi je predstavil drugo generacijo kompaktnega športnega terenca Q3, ki se poslavlja od konservativnosti in stavi na drzen videz ter bolj športno naravnane vozne lastnosti.

Sreda, 25. julij 2018

Na prvi pogled je jasno, da se novi Q3 zgleduje po velikih bratih, vključno z velikanom Q8, pri katerem je dobil navdih za ostre in mišičasto nabrekle linije. Seveda to ne bi bil pravi audi, če ne bi bil glavni oblikovalski prijem osredotočen na žaromete. Ti so na voljo tudi v matrični led tehniki, a le za doplačilo.

Q3 je svoje večje vzornike kopiral tudi kar se tiče notranjosti, tako oblikovno kot pri kakovosti izdelave in izbranih materialih. Po želji kupca so lahko vse informacije povsem digitalizirane, tako kar se tiče merilnikov kot osrednjega multimedijskega sistema (zaslon ima diagonalo 25,7 centimetra).

V primerjavi s predhodnikom je večji v skoraj vseh dimenzijah. V dolžino meri 4.485, v širino 1.856 in v višino 1.585 milimetrov. Medosna razdalja je večja za skoraj osem centimetrov, kar zagotavlja več prostora v kabini in prtljažniku. Zadnjo sedežno klop je mogoče vzdolžno premikati v razponu 150 milimetrov. Glede na njen položaj pa prostornina prtljažnika znaša od 530 do 1.525 litrov.

Med asistenčnimi sistemi se je znašla t.i. prilagodljiva vozna asistenca, ki vključuje funkcije prilagodljive asistence za hitrost, asistence za zastoje in asistence za ohranjanje smeri na voznem pasu. Za lažje manevriranje je med drugim opremljen s štirimi kamerami za okolico, ki na velikem zaslonu infotainmenta prikazujejo neposredno okolico SUV-ja. Ima tudi asistenco za prečni promet, katere radarski senzorji z informacijami oskrbujejo tudi serijski opozorilnik za menjavo voznega pasu.

Ob prihodu na trg bo novi Q3 na voljo s štirimi motorji, tremi bencinskimi in enim dizelskim, v kombinaciji s pogonom spredaj ali quattro. Razpon moči motorjev sega od 110 kW (150 KM) do 169 kW (230 KM). Za prenos moči skrbi 6-stopenjski ročni menjalnik ali 7-stopenjski S tronic, ki omogoča hitro pretikanje prestav. Ob tem bo seveda na voljo še kup drugih dodatkov, ki bodo izboljšali vozne lastnosti bodisi na asfaltu ali pa brezpotju.

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.