Avto.info

Audi Q4 e-tron in audi Q4 e-tron sportback

Se bo nemški električni dvojec po novem bolje boril s Teslo?

Audijev najmanjši električni par modelov Q4 e-tron in Q4 e-tron sportback je bil konkretno posodobljen. Sedaj ponuja več moči, boljši doseg z enim polnjenjem ter nekoliko bolj dinamično vozniško izkušnjo.

Petek, 22. september 2023

Na področju električnih avtomobilov se trenutno razvoj dogaja z izjemno hitrostjo, kar pomeni, da se morajo tudi prenove obstoječih modelov dogajati nekoliko hitreje kot sicer. Audijev dvojec modelov Q4 e-tron je denimo prvo resno prenovo doživel le dobri dve leti po lansiranju.

Seveda je glavni poudarek pri posodobitvi na pogonskem sklopu, kjer se proizvajalci trudijo doseči magično mejo, ki bi potrošnike prepričala, da je življenje z električnim avtomobilom za njih izvedljivo. Model z zadnjim pogonom in oznako 45 e-tron po testih WLTP lahko prevozi do 562 kilometrov, medtem ko je bil prejšnji zmožen največ 517 kilometrske vožnje (po meritvah WLTP). Omenjeni audi Q4 45 e-tron z zadnjim pogonom ima na zadnji osi motor z močjo 210 kW (286 KM), kar je dovolj za pospešek do 100 km/h v 6,7 sekunde. Izvedba quattro (štirikolesni pogon) enak podvig zmore desetinko hitreje. Na vrhu ponudbe je izvedba 55 e-tron quattro z močjo 250 kW (340 KM) in pospeškom do stotice v 5,4 sekunde.

Vsi modeli Q4, tudi kupejevski sportback, imajo enako baterijo s kapaciteto 77 kWh, vseeno pa so med njimi razlike v zmogljivosti pri polnjenju. Zadnji pogon še vedno pomeni, da je moč polnjenja omejena na 135 kW, po drugi strani pa je quattro zmožen po novem polniti s kar 175 kW. Slednje pomeni, da je baterija lahko od 10 do 80 odstotkov napolnjena v le 28 minutah.

Zanimivo je, da so se pri Audiju odločiti modelu Q4 e-tron vgraditi nov simulator zvoka, ki oddaja hrup »motorja« tako znotraj kot zunaj avtomobila. Tega je sicer možno izklopiti, kar verjamemo, da bo storila večina lastnikov. Omembe vredna sprememba prenovljenega modela je malenkostno znižanje vzmetenja za 15 milimetrov, potem pa so tu še serijsko vgrajena ogrevana prednja sedeža, serijski električni pomik prtljažnih vrat in še nekaj zmogljivejših elektronskih pripomočkov – varnostnih in zabavnih.

BMW je v Nemčiji končal proizvodnjo bencinskih in dizelskih motorjev

Štiri, šest, osem ali celo dvanajst valjev? Glavna tovarna skupine BMW v Münchnu
Novice

Zaradi novih zimskih pnevmatik je imel težave na hrvaški meji

Na hrvaškem mejnem prehodu Maljevac so pred nekaj dnevi zabeležili nenavaden prime
Novice

V 'rikverc' s hitrostjo 275 km/h! Rimac nevera je podrla Guinnessov rekord

Leta 1967 je lamborghini miura postal najhitrejši serijski avtomobil na svetu, saj
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.