Avto.info

Audi e-tron

Audi prihodnosti pripeljal v Slovenijo

Dolgo smo čakali na resen prestižni elektrificirani izdelek, ki se bo sposoben kosati z uveljavljenimi Teslinimi modeli. Audi e-tron je prav gotovo avtomobil, ki se ga mora Elon Musk bati. 

Avtor: Gašper Stamač / Foto: GS, Audi
Petek, 5. april 2019

Prvi Audijev velikoserijski električni model se na trgu postavlja ob bok tesli model X in v kratkem tudi mercedesu EQC. Poganjata ga dva elektromotorja s skupno močjo 265 kilovatov (360 KM) oziroma 300 kilovatov (408 KM) s funkcijo overboost, energijo pa zagotavlja baterijski sklop s kapaciteto 95 kilovatnih ur. Do stotice potrebuje le 5,5 sekunde ter doseže elektronsko omejeno končno hitrost 200 kilometrov na uro. Toda zmogljivosti še zdaleč niso edina omembe vredna lastnost e-trona. Me drugim se ponaša z naprednim sistemom regeneracije energije ob pojemkih, ki glede na vozne razmere zagotavlja do okoli 30 odstotkov skupnega dosega. Ta po meritvah v ciklu WLTP znaša lar 417 kilometrov. Za takšen rezultat je med drugim zaslužna odlična aerodinamike, ki jo zagotavlja mnogo elementov, med drugim tudi kamere namesto vzvratnih ogledal. Prvi takšen serijski avtomobil na svetu sliko projicira na zaslona v vratih.

Moč se prenaša na vsa štiri kolesa prek električnega štirikolesnega pogona, za natančen prenos moči na kolo z najboljšim oprijemom pa je tu še sistem nadzora vektorjev navora.

Baterijski sklop omogoča polnjenje na hitrih polnilnicah z zmogljivostjo 150 kilovatov, na katerih je mogoče doseči 80 odstotkov kapacitete v 30 minutah. Polnjenje z običajnim kablom z zmogljivostjo 11 kilovatov traja okoli osem ur in pol, na 22-kilovatni polnilnici pa naj bi se baterija napolnila v štirih urah in pol.

Križanec, ki meri 4,9 metra v dolžino ter se ponaša z 2,92 metra dolgo medosno razdaljo, ponuja tudi prostorno notranjost. Prostor je radodarno odmerjen tako za sprednja, kot za zadnje potnike, zadek pa vključuje prtljažnik, ki meri od 660 do 1.725 litrov. 

Audi ima z električnimi vozili velike načrte, saj obljublja, da se bo v ponudbi vsako leto pojavil nov električni model. E-tron naj bi z začetno ceno 83.000 evrov v Sloveniji še letos našel 40 kupcev. Več jih menda zaradi velikega povpraševanja iz tovarne v Bruslju ne bodo uspeli dobiti.

Oddaj komentar

Lekcija zaposlenih: Če parkiraš na mestu za vozičke ...

Zaposleni v nekem argentinskem supermarketu so lokalnega voznika naučili, kje se pr
Novice

Najbolj dobičkonosen avto 2019 je porsche 911

Finančni analitiki pri družbi Bloomberg Intelligence so objavili rezultate š
Novice

Nova številka Avto fokusa že v prodaji!

Glavna tema je zaradi povezave z vožnjo pod vplivom alkohola prav gotovo zelo zanim
Novice

Osvežitev za navaro

Prenovljena navara je navzven praktično nespremenjena; nova so le platišča (ta ž
Novice

Na Hrvaškem drastična sprememba cestninjenja

V hrvaških medijih je zadnje dni vroča zgodba nova investicija, težka&n
Novice

Notranjost VW ID.3 je zelo zanimiva

Na spletu se je za kratek čas znašel Volkswagnov uradni video, na katerem je bilo
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.