BMW 128ti
Novi Bavarec za boj proti golfu GTI
BMW preizkuša novo športno različico svoje kombilimuzine, ki bo zmogla 195 kilovatov (265 KM), v bavarski ponudbi pa se bo uvrstila pod model M135i xDrive.
Četrtek, 17. september 2020
Novo enko z oznako 128ti bo poganjal dvolitrski turbobencinar s 195 kilovati (265 KM) moči, ki se bo prenašala na sprednji kolesi prek osemstopenjskega samodejnega menjalnika in diferenciala z omejenim zdrsom Torsen. To ji bo omogočalo pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 6,1 sekunde.
To pa ne bo zgolj še en BMW z zmogljivim motorjem, saj so inženirji posvetili posebno pozornost nastavitvam vzmetenja in volanskega mehanizma, ki bodo novincu zagotavljale posebej športne in vozniško usmerjene vozne lastnosti.
Gre za BMW-jevo prvo športno kombilimuzino s pogonom na sprednji kolesi ter šele tretji model v zgodovini znamke z oznako Turismo internazionale. To mu bo med drugim prineslo športno podvozje M sport, ki je za 10 milimetrov nižje in je še trše kot pri modelu M135i ter ima enake stabilizatorje, enake bodo tudi zavore M sport. Zaradi odsotnosti štirikolesnega pogona bo za 80 kilogramov lažji od modela M135i, od šibkejših različic pa se bo razlikoval po zunanjih dodatkih ter dodatkih, ki bodo poskrbeli za športni duh tudi v notranjosti.
V Evropi na voljo od novembra, na trgu pa se bo postavil ob bok modelov, kot sta ford focus ST in volkswagen golf GTI ter močnejšim, kot sta honda civic type R in renault megane RS.
Oznake:
- 128ti
- bencinski motor
- BMW
- M sport
- športna različica
- turbo