Video: BMW M3 in M4
To so z novima M3 in M4 posneli v Kopru
Najnovejša modela BMW-jevega športnega oddelka M sta takoj po svetovnem razkritju s posebno nalogo prispela v Luko Koper. Pred kamerami sta dirkala in driftala med žerjavi. Šli smo v Koper in ju spoznali v živo.
Ponedeljek, 12. oktober 2020
Le nekaj dni po svetovni premieri sta nova BMW M3 in M4 prispela v koprsko pristanišče, kjer so z njima posneli akcijski promocijski video. Novo divjo limuzino in še bolj postavljaški kupe smo si ogledali v živo
Čeprav smo se je že malce navadili na slikah, v živo naredi še vedno največji vtis kontroverzna maska z ogromnima ledvičkama, ki je razdelila javnost in jo bo verjetno delila še naprej. Oba krasijo tudi agresivno oblikovan sprednji odbijač, izklesan pokrov motorja ter zadek z opaznim usmerjevalnikom zraka in štirimi izpušnimi cevmi. Kupe se od limuzine med drugim razlikuje po bolj sloki silhueti ter po bolj zašiljenih zadnjih lučeh.
Oba bosta od prihodnje pomladi na voljo v osnovni izvedbi, pri kateri trilitrski vrstni šestvaljnik razvije 353 kilovatov (480 KM) in 550 Nm navora, ter v izvedbi competition, ki zmore 375 kilovatov (510 KM) in 650 Nm navora. Moč se na zadnji kolesi prenaša prek osemstopenjske avtomatike, ki je nadomestila dvosklopčni menjalnik, nekoliko kasneje bo prvič na voljo tudi priklopljivi štirikolesni pogon. ”Osnovna M3 in M4 do stotice potrebujeta 4,2 sekunde, medtem ko se tista oznako competition do tja izstrelita še tri desetinke sekunde hitreje.
In še poslastica za puriste … na izbiro bosta tudi različici z ročnim menjalnikom, a le v šibkejši izvedbi.
In kako sta novi zverini videti v živo? Divje! Novi M3 v zeleni barvi z notranjostjo v rjavem usnju deluje kot športnik, ki ne stavi vsega na videz, a nekako ne more skriti svojih mišic. Nas je pritegnil zlasti ročni menjalnik, ki se zdi kot povratek dobrega znanca.
M4 se na drugi strani prav nič ne zadržuje. To med drugim dokazuje z barvno kombinacijo, s katero se je predstavil svetu. S karoserijo v kričeče rumeni barvi in z modro-rumeno notranjost kriči: ”Glejte me!” In nedvomno ima kaj pokazati, začenši z zavorami. Ogromni koluti z zlatimi čeljustmi zapolnijo praktično ves prostor za platišči, ki so kombiniranih mer, in sicer 18-palčna spredaj in 19-pačna zadaj. A to je le delček tehnične poslastice, ki se kriva pod pločevino.
Kaj zmoreta na asfaltu, pa si poglejte v akcijskem videu, ki so ga posneli v Luki Koper.
Na slovenske ceste medtem prihaja malce bolj umirjena, a še vedno presneto hitra štirica z oznako M440i xDrive. Poganja jo prav tako trilitrski vrstni šestvaljnik, ki razvije 275 kilovatov (374 KM) in 500 Nm navora. To se prek osemstopenjske avtomatike prenaša na vsa štiri kolesa. Od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v 4,5 sekunde, elektronika pa končno hitrost omejuje na 250 kilometrov na uro. Za serijsko opremljen osnovni model zahtevajo 71.450 evrov.