Avto.info

Video: BMW M3 in M4

To so z novima M3 in M4 posneli v Kopru

Najnovejša modela BMW-jevega športnega oddelka M sta takoj po svetovnem razkritju s posebno nalogo prispela v Luko Koper. Pred kamerami sta dirkala in driftala med žerjavi. Šli smo v Koper in ju spoznali v živo.

Ponedeljek, 12. oktober 2020

Le nekaj dni po svetovni premieri sta nova BMW M3 in M4 prispela v koprsko pristanišče, kjer so z njima posneli akcijski promocijski video. Novo divjo limuzino in še bolj postavljaški kupe smo si ogledali v živo

Čeprav smo se je že malce navadili na slikah, v živo naredi še vedno največji vtis kontroverzna maska z ogromnima ledvičkama, ki je razdelila javnost in jo bo verjetno delila še naprej. Oba krasijo tudi agresivno oblikovan sprednji odbijač, izklesan pokrov motorja ter zadek z opaznim usmerjevalnikom zraka in štirimi izpušnimi cevmi. Kupe se od limuzine med drugim razlikuje po bolj sloki silhueti ter po bolj zašiljenih zadnjih lučeh. 

Oba bosta od prihodnje pomladi na voljo v osnovni izvedbi, pri kateri trilitrski vrstni šestvaljnik razvije 353 kilovatov (480 KM) in 550 Nm navora, ter v izvedbi competition, ki zmore 375 kilovatov (510 KM) in 650 Nm navora. Moč se na zadnji kolesi prenaša prek osemstopenjske avtomatike, ki je nadomestila dvosklopčni menjalnik, nekoliko kasneje bo prvič na voljo tudi priklopljivi štirikolesni pogon. ”Osnovna M3 in M4 do stotice potrebujeta 4,2 sekunde, medtem ko se tista oznako competition do tja izstrelita še tri desetinke sekunde hitreje.

In še poslastica za puriste … na izbiro bosta tudi različici z ročnim menjalnikom, a le v šibkejši izvedbi.

In kako sta novi zverini videti v živo? Divje! Novi M3 v zeleni barvi z notranjostjo v rjavem usnju deluje kot športnik, ki ne stavi vsega na videz, a nekako ne more skriti svojih mišic. Nas je pritegnil zlasti ročni menjalnik, ki se zdi kot povratek dobrega znanca.

M4 se na drugi strani prav nič ne zadržuje. To med drugim dokazuje z barvno kombinacijo, s katero se je predstavil svetu. S karoserijo v kričeče rumeni barvi in z modro-rumeno notranjost kriči: ”Glejte me!” In nedvomno ima kaj pokazati, začenši z zavorami. Ogromni koluti z zlatimi čeljustmi zapolnijo praktično ves prostor za platišči, ki so kombiniranih mer, in sicer 18-palčna spredaj in 19-pačna zadaj. A to je le delček tehnične poslastice, ki se kriva pod pločevino.

Kaj zmoreta na asfaltu, pa si poglejte v akcijskem videu, ki so ga posneli v Luki Koper.

Na slovenske ceste medtem prihaja malce bolj umirjena, a še vedno presneto hitra štirica z oznako M440i xDrive. Poganja jo prav tako trilitrski vrstni šestvaljnik, ki razvije 275 kilovatov (374 KM) in 500 Nm navora. To se prek osemstopenjske avtomatike prenaša na vsa štiri kolesa. Od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v 4,5 sekunde, elektronika pa končno hitrost omejuje na 250 kilometrov na uro. Za serijsko opremljen osnovni model zahtevajo 71.450 evrov.

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.