Avto.info

BMW M

Bavarska sanjska ekipa

V Slovenijo sta prispela nova BMW-ja M3 in M4 ter nova elegantna štirica kabriolet. Prvi je na voljo od 86.850, drugi od 90.300, tretji pa od 54.700 evrov.

Petek, 21. maj 2021

Prvi BMW M3 je ugledal luč sveta leta 1986, leta 2013 se mu je pridružil M4, zdaj pa se oba predstavljata v najnovejši generaciji, ki prinaša kar šest različic.

Osnovno izbiro predstavljata modela M3 in M4, ki ju poganja prisilno polnjeni šestvaljnik s 353 kilovati (480 KM) v kombinaciji z ročnim menjalnikom, prek katerega je moč prenaša na zadnji kolesi. Za malce bolj zahtevne sta tu izvedbi M3 in M4 competition, ki iz šestvaljnika iztisneta kar 375 kilovatov (510 KM). Obe serijsko prinašata osemstopenjsko avtomatiko steptronic in imata pogon na zadnji kolesi. Nekoliko kasneje se jima bosta pridružili še različici competition s štirikolesnim pogonom xDrive, ki za pristno vozniško izkušnjo ponuja številne nastavitve. V osnovi se moč prenaša na zadnji kolesi in le po potrebi tudi na sprednji, med drugim pa je na voljo tudi način s popolnim prenosom le na zadnji kolesni par.

Vse različice M so serijsko opremljene z variabilnim športnim diferencialom.

Ob novi ekipi besnih modelov M na slovenske ceste prihaja tudi bolj eleganten model serije 4 cabriolet. Ta se vrača h klasični platneni strehi, ki z novo, izboljšano izolacijo ponuja zvočno zatesnitev skoraj na ravni trdega zložljivega pokrivala. Nova platnena streha se s pomočjo elektrike zloži in skrije v prtljažnik v 18 sekundah, upravljati pa jo je mogoče tudi med vožnjo pri hitrostih do 50 kilometrov uro.

Novi model serije štiri je na voljo v bencinskih izvedbah 420i in 430i, ki ju poganja štirivaljni stroj, ter z bolj dinamičnim šestvaljnikom z oznako M440i xDrive. Tu sta tudi dizelski izvedbi s šestvaljnikoma z oznakama 430d in M440d xDrive.

Za vstopno izvedbo modela M3 je treba odšteti najmanj 86.850 evrov, za M4 pa 90.300 evrov. Cene kabrioleta se gibljejo od 54.700 do 76.700 evrov.

Podrobneje o novih bavarskih strojih pa v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 263).

Oddaj komentar

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.