Avto.info

BMW X5

Novi X5 ne razume downsizinga

Nova generacija BMW-jevega pionirja športnih terencev je tu. Postala je še nekoliko večja, pogonska tehnika pa še bolj zmogljiva.

Sreda, 6. junij 2018

V času, ko se cel avtomobilski svet ukvarja z zmanjševanjem mas in prostornin motorjev, so pri BMW-ju jasno pokazali, da svet prestiža vseeno razmišlja nekoliko drugače. Novi X5 bo tako za 3,6 centimetra daljši od prejšnjega, več kot 6 centimetrov širši in celo slaba dva centimetra višji. Oblikovno dramatičnih novosti ne prinaša, saj večino potez kot so nekoliko ostrejši robovi in še večja maska, poznamo že iz drugih hišnih modelov.

V notranjosti je prav tako vse skupaj še nekoliko bolj dodelano, materiali so nekoliko kakovostnejši, pričakovana novost pa je seveda digitalna instrumentna plošča. Američani bodo še posebej veseli, saj so držala za pijačo po novem lahko ogrevana in hlajena. Dodatnih 42 milimetrov, kolikor je pridobila medosna razdalja, se bo še posebej poznalo pri prostoru za sprednjima sedežema. Drugorazrednim potnikom bo tako malenkost bolj udobno, še vedno bo na voljo tretja vrsta sedežev, ki pa bo zahtevala svoj delež prtljažnega prostora. Ta sicer v osnovi meri 645 litrov.

Pogonska tehnika je sicer že poznana, a kaže na to, da BMW pri vozilih najvišjega razreda ne bo sklepal kompromisov. Vsi so serijsko opremljeni z 8-stopenjsko avtomatiko, moč pa se prenaša na vsa štiri kolesa. Dizelska ponudba sta dva trilitrska šestvaljnika, osnovni s 195 kW (265 KM), športno zmogljiv pa bo nosil oznako M50d in bo ponujal okroglih 400 »konjev«. S tem bo pospešek do 100 trajal vsega 5,2 sekunde.

Bencinski šestvaljnik s prostornino treh litrov ima moč 250 kW (340 KM) in do stotice pospeši v 5,5 sekunde, medtem ko vrh ponudbe še vedno predstavlja osemvaljnik V oblike s prostornino 4,4 litra in močjo 350 kW (462 KM). Kakor kaže pa hrupa iz tega V8 v Evropi ne bomo slišali, saj naj bi bil rezerviran le za druge trge. Bo pa kasneje tudi pri nas v ponudbi najzmogljivejši X5M in njegova protiutež – okolju prijaznejši priključni hibrid.

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Spor zaradi parkirišča za stanovalce: Sosedje so mu v garaži zazidali BMW

V središču madridskega okrožja Chamberí, kjer se iskri kot v večini velikih sta
Novice

Keanu Reeves zaradi Akrapoviča prispel v Slovenijo

Po poročanju portala 24ur je znani ameriški igralec Keanu Reeves pred dvema dnevom
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.