BMW X6
Po enajstih letih še vedno vroč
Tretja generacija kupejevskega športnega terenca X6 se z mnogimi oblikovnimi in tehničnimi izboljšavami v osnovi ne odmika od uspešnega recepta, ki kupce navdušuje že od predstavitve prvega pred enajstimi leti.
Sreda, 3. julij 2019
To so prve fotografije v vseh pogledih popolnoma novega cestnega velikana X6, ki je lastnoročno začel velik modni hit med prestižnimi športnimi terenci. Gre za karoserijo z izrazito kupejevskimi linijami, ki na cesti pozornost zahteva predvsem s svojo zajetnostjo. Tretja generacija vse skupaj nadgrajuje z orjaškimi režami za zajem zraka, sicer ljubkovalno imenovanimi ledvičke. Veliko oblikovnih potez povzema po čistokrvnem kupeju serije 8, nekoliko agresivnosti pa dodajo reže za hlajenje na straneh zadnjega odbijača ter visok, a široko razpotegnjen zadnji del. Prvi vtis potrjujejo mere vozila, ki je po novem za 26 milimetrov daljše, 15 mm širše, šest milimetrov nižje, medosje pa se je raztegnilo za dodatnih 42 milimetrov.
Sama konfiguracija potniške kabine je prepoznavna iz ostalih sodobnih modelov te znamke, prav tako velja za najsodobnejši infotainment in nabor naprednih varnostnih sistemov. Prostora v je nekoliko več, tako za potnike kot njihovo prtljago, kar zagotavlja 580-litrski prtljažnik.
Ob uradni premieri so Bavarci najavili, da bodo v ponudbi štirje motorji, od tega dva bencinarja in dva turbodizla. Kupcem izven Evrope bodo verjetno bližji bencinski stroji, kjer osnovo predstavlja trilitrski šestvaljnik (sDrive40i in xDrive40i) z 250 kW (340 KM), vrh ponudbe pa pripada 4,4-litrskemu osemvaljniku V oblike, ki ponuja kar 390 kW (530 KM).
Turbodizla s prostornino treh litrov bosta ponujala velik razpon moči, saj osnovni xDrive30d zmore 195 kW (265 KM), medtem ko s štirimi turbopuhali opremljen veliki brat z oznako M50d zmore kar 294 kW (400 KM) in 760 Nm navora.