BMW XM
Prvi M SUV je mogočni priključni hibrid
BMW je pokazal prvi samostojen športnoterenski model z oznako M, ki je obenem drugi samostojni model športnega oddelka bavarskega proizvajalca po športnemu kupeju M1 iz poznih sedemdesetih let.
Torek, 30. november 2021
To je veliki športni terenec, s skoraj groteskno veliko masko v obliki ledvic, ki ga poganja priključnohibridni sklop s 750 “konji”. Uradno gre za koncept, sa je predstavlja BMW-jevo vizijo, kako bi lahko bil videti visoko zmogljiv model linije X. Toda serijski model naj bi bil nared še pred koncem prihodnjega leta, zato drastičnih oblikovnih sprememb ne gre pričakovati.
Ker je BMW dosegel dogovor s Citroënom, se bo novi luksuzni SUV imenoval XM, njegova oblika pa napoveduje poteze prihajajočih modelov z vrha bavarske ponudbe. Poleg ogromne maske izstopajo žarometi z ločenimi dnevnimi lučmi. Pogled s strani razkriva bočno linijo, ki se dviguje proti zadku, ter poudarjene oglate blatnike, pod katerimi se neuspešno skrivajo kar 23-palčna kolesa. Zadek ni nič bolj zadržan. Ob oglatih linijah s štirimi izpušnimi cevmi na spodnjem delu odbijača ga krasijo zašiljene zadnje luči in logotipa znamke na zgornjih vogalih zadnjega stekla.
O pogonskem sklopu ni še veliko znanega, toda vemo, da gre za kombinacijo bencinskega V8 in elektromotorja s skupno močjo 750 “konjev”, 1000 Nm navora in 80 kilometri dosega na elektriko.
Notranjost kaže evolucijo oblike iz modela iX z veliko, rahlo ukrivljeno in proti vozniku usmerjeno instrumentno ploščo. Spredaj prevladujejo kakovostno rjavo usnje ter vložki iz bakra, ogljikovih vlaken in aluminija, medtem ko je zadaj udobje poudarjeno z žametnim oblazinjenjem v modrozeleni barvi.
Več o novem najzmogljivejšem bavarskem športnem terencu bo znanega prihodnje leto, a že zdaj lahko predvidevamo, da bo za model, s katerim se BMW podaja na teritorij Bentleya, Lamborghinija in Porscheja, treba odšteti najmanj 150 tisoč evrov.
Oznake:
- BMW
- koncept
- priključni hibrid
- športni terenec
- XM