Avto.info

BMW XM

Prvi M SUV je mogočni priključni hibrid

BMW je pokazal prvi samostojen športnoterenski model z oznako M, ki je obenem drugi samostojni model športnega oddelka bavarskega proizvajalca po športnemu kupeju M1 iz poznih sedemdesetih let.

Torek, 30. november 2021

To je veliki športni terenec, s skoraj groteskno veliko masko v obliki ledvic, ki ga poganja priključnohibridni sklop s 750 “konji”. Uradno gre za koncept, sa je predstavlja BMW-jevo vizijo, kako bi lahko bil videti visoko zmogljiv model linije X. Toda serijski model naj bi bil nared še pred koncem prihodnjega leta, zato drastičnih oblikovnih sprememb ne gre pričakovati.

Ker je BMW dosegel dogovor s Citroënom, se bo novi luksuzni SUV imenoval XM, njegova oblika pa napoveduje poteze prihajajočih modelov z vrha bavarske ponudbe. Poleg ogromne maske izstopajo žarometi z ločenimi dnevnimi lučmi. Pogled s strani razkriva bočno linijo, ki se dviguje proti zadku, ter poudarjene oglate blatnike, pod katerimi se neuspešno skrivajo kar 23-palčna kolesa. Zadek ni nič bolj zadržan. Ob oglatih linijah s štirimi izpušnimi cevmi na spodnjem delu odbijača ga krasijo zašiljene zadnje luči in logotipa znamke na zgornjih vogalih zadnjega stekla.

O pogonskem sklopu ni še veliko znanega, toda vemo, da gre za kombinacijo bencinskega V8 in elektromotorja s skupno močjo 750 “konjev”, 1000 Nm navora in 80 kilometri dosega na elektriko.

Notranjost kaže evolucijo oblike iz modela iX z veliko, rahlo ukrivljeno in proti vozniku usmerjeno instrumentno ploščo. Spredaj prevladujejo kakovostno rjavo usnje ter vložki iz bakra, ogljikovih vlaken in aluminija, medtem ko je zadaj udobje poudarjeno z žametnim oblazinjenjem v modrozeleni barvi.

Več o novem najzmogljivejšem bavarskem športnem terencu bo znanega prihodnje leto, a že zdaj lahko predvidevamo, da bo za model, s katerim se BMW podaja na teritorij Bentleya, Lamborghinija in Porscheja, treba odšteti najmanj 150 tisoč evrov.

Oddaj komentar

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.