BMW i3 Home Run
Slovo priljubljenega pionirja mestne mobilnosti
Devet let je minilo, odkar je BMW šokiral z električnim malčkom i3, katerega posebnost je veliko več kot le neslišni pogonski sklop. Čeprav bi težko rekli, da je zastarel, se sedaj dokončno poslavlja.
Petek, 1. julij 2022
V devetih letih, kolikor jih je i3 preživel na trgu, se je kar nekajkrat spremenil, a bistvo je vselej ostajalo enako. Kompaktna zunanjost in pametno pospravljen pogonski sklop sta od nekdaj aduta, ki omogočata odličen izkoristek prostora, marsikoga pa je prepričala tudi oblikovna posebnost.
Ob predstavitvi je bil električni pogon večja posebnost kot je danes, po drugi strani pa konstrukcija iz aluminijaste šasije in karoserije iz z ogljikovimi vlakni ojačene plastike še danes kriči prihodnost. Sprva je bil i3 le popolnoma električen model, kmalu pa je dobil tudi podaljševalnik dosega v obliki majhnega bencinskega motorja, a se je le nekaj let kasneje izkazalo, da takšna kombinacija ni najbolj posrečena. Kasneje je sledilo povečanje baterije in s tem dosega, pa tudi cene, ki ob današnji ponudbi električnih avtomobilov ni več primerna. Le nekaj dni nazaj je bil izdelan 250.000 primerek, kar priča o izjemni priljubljenosti tega nišnega modela.
Pri BMW-ju so ob slovesu modelu i3 pripravili poslovilno serijo desetih primerkov, ki so jih poimenovali Home Run Edition. Ti so bogato opremljeni z vsem, kar i3 ponuja, vključno z obvezno sivo ali rdečo barvo iz ponudbe BMW individual. Avtomobili so sicer že našli nove lastnike, ki so si lahko v živo ogledali, kako nastajajo v tovarni v Leipzigu. Tam bodo tudi poslej izdelovali avtomobile in komponente, sprva bateerijske sklope za nove BMW-jeve modele, prihodnje leto pa novo generacijo minija countrymana.