Avto.info

BMW i4

Za volanom prvega električnega M!

Prva BMW-jeva električna limuzina je obenem tudi prvi model s tovrstnim pogonom in oznako M v imenu. Model i4 M50 je med prvo vožnjo dokazal, da si dragoceno črko zasluži, pa čeprav jo ponuja v popolnoma novem kontekstu.

Torek, 19. oktober 2021

V resnici i4 ni prava limuzina, ampak ima tudi prvine kupeja, zato ji najbolj pristaja oznaka gran coupe. V dolžino meri 478 centimetrov, kar je malenkost več kot gran coupe serije 4, a so proporci še nekoliko bolj ostri in dinamični. Če je osnovna različica eDrive40 predvsem elegantna, pa prvi BMW-jev električar z oznako M sporoča nekaj povsem drugega.

Oba imata baterijo s kapaciteto 83,9 kWh, kar je dovolj za največ 590 kilometrov vožnje z enim polnjenjem pri šibkejši in 395 kilometrov pri zmogljivejši verziji. Baterijo je možno na enosmernem toku polniti z močjo vse do 210 kilovatov.

Izvedba eDrive40 ima en motor, ki poganja zadnji kolesi in zmore 250 kW (340 KM), medtem ko vroči M50 z dodatnim motorjem na sprednji osi zmore kar 400 kilovatov (544 KM) in 795 največjega navora. Prvi 100 km/h doseže po 5,7 sekunde, M50 pa za isti podvig s prednostjo štirikolesnega pogona potrebuje le 3,9 sekunde.

Notranjost je nadgradnja že poznane BMW-jeve kabine, z velikim poudarkom na digitalizaciji. Nov je informacijsko-zabavni sistema iDrive 8, ki ob 31,2-centimetrskem zaslonu namesto klasičnih merilnikov vključuje nov 37,8-centimetrski (14,9-palčni) osrednji zaslon na dotik, novo grafiko vmesnika ter možnost nadgradnje na daljavo. Oba zaslona sta strnjena v podolgovato enoto, ki je (čisto po BMW-jevsko) zaobljena in obrnjena proti vozniku.

Model i4 je že na voljo tudi v Sloveniji, kjer je treba za osnovni izvedbo eDrive40 odšteti 54.300 evrov, M50 pa stane 67.500 evrov. Več o vozniški izkušnji in vsem ostalem, kar ponuja najbolj vroč avtomobil iz BMW-jeve ponudbe, si lahko preberete v najnovejši številki revije Avto fokus (AF267).

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.