Obračun na Twitterju
BMW se je pošalil na račun Mercedesa in dobil povračilni udarec
BMW-jeva šala se je po spletu razširila s svetlobno hitrostjo, a je bilo Mercedesovo maščevanje še kako sladko!
Ponedeljek, 4. november 2019
Pravila oglaševanja so v Ameriki nekoliko drugačna kot v Evropi, zato konkurenčne znamke pogosto "tekmujejo" med seboj z domiselnimi dovtipi in internetnimi sporočili. Zagotovo se spomnite spopada med BMW-jem in Audijem na jumbo plakatih, pa Mercedesa in Jaguarja ... Med tokratnimi prazniki pa se je med BMW-jem in Mercedesom vnel boj na Twiterju.
Službeni kanal ameriške podružnice BMW-ja je namreč objavil fotomontažo mercedesa razreda E AMG, ki ga prekriva ponjava s podobo BMW-ja serije M5. Zraven so pripisali: "Noč čarovnic je čas, ko se lahko vsak obleče v svojega super junaka."
Nice one, @BMWUSA. That’s a really scary costume! Especially that radiator grille...
— Daimler AG (@Daimler) 31 October 2019
Mercedes jim ni dolgo ostal dolžan, saj so na provokacijo odgovorili s sporočilom: "Ta je pa dobra! To je res strašljiv kostum! Še posebej radiatorske ledvičke ..." S tem so namignili na trend naraščanja sprednjih ledvičk, za katere se zdi, da so večje z vsakim novim modelom, ki ga Bavarci predstavijo. Enormno povečane so bile tudi na modelu concept 4, ki so ga predstavili v Ženevi, vohunske fotografije iz tovarne pa pričajo, da se bodo verjetno obdržale na serijskem modelu.
Oznake:
- Avto fokus
- BMW
- mercedes
- zabava