Aktualno
Bentley prosi Evropsko komisijo, naj dvigne omejitev teže za vozniško dovoljenje kategorije B
Novi bentleyji postajajo pretežki za trenutne predpise.
Četrtek, 12. maj 2022
Sodobna luksuzna vozila z vsako novo generacijo postajajo večja, težja in vizualno bolj impozantna. K temu bistveno pripomorejo nabor novih funkcij, težki elektrificirani pogonski sklopi in, seveda, ogromne dimenzije. Novi bentley bentayga s podaljšano medosno razdaljo in bruto maso 3.250 kilogramov je popoln primer takšne rasti. Te številke se namreč nevarno približujejo omejitvam teže vozniškega dovoljenja kategorije B (3.500 kilogramov) in britanski avtomobilski proizvajalec mora sprejeti nekaj ukrepov, da se njegove evropske stranke ne bodo srečale s prepovedjo vožnje novih bentleyjev.
"Nujna je sprememba v pravilih in zakonih o kategorijah vozniških dovoljenj," je za Motor1 povedal Chris Cole, direktor proizvodne linije modela bentayga. "S trenutno tehnologijo bo bruto teža vozila dosegla zgornjo mejo v celotni Evrope. Aktivno se pogovarjamo in si prizadevamo, da se razmere na zakonodajnih področjih spremenijo."
Zdi se, da je Bentleyjevo stališče radikalno drugačno od, denimo, BMW-jevega. Christoph Fagschlunger, vodja projekta nove serije 7, meni, da novi avtomobili ne bodo postali težji. Dva najtežja avtomobila bavarske znamke, ki sta trenutno na voljo, sta i7 (2.640 kg) in prenovljeni X7 (2.480 kg), po Fagschlungerjevem mnenju pa je to verjetno zgornja meja, ko gre za težo vozila.
Bo masa luksuznih električarjev ostala pod evropskim pravilom 3,5 tone? Bentley v to dvomi, ker elektrifikacija prinaša večjo težo. S prihajajočo paleto električnih vozil leta 2025 mnogi pričakujejo, da se bo teža posameznih Bentleyjevih modelov povečala in se še bolj približala evropskim omejitvam.
Preberite še: Bentayga z dodatnimi 18 centimetri (klik)
Oznake:
- Avto fokus
- Bentley
- dovoljenje
- kategorija
- teža
- vozil