Konec proizvodnje
Bentleyjev legendarni motor po kar 61 letih odhaja v pokoj
Tudi dobre stvari se enkrat končajo. Danes je Bentley obeležil konec ere ročno izdelanega motorja.
Sreda, 3. junij 2020
Bentley je končal proizvodnjo ikoničnega 6,75-litrskega V8 motorja, ki je bil prvič predstavljen leta 1959 in je do danes ohranil enako konfiguracijo. Zadnji agregat so ta teden ročno izdelali v tovarni v mestu Crewe in ga simbolično vgradili v poslednji izdelan model mulsanne v serijsko omejeni različici mulsanne 6.75 edition by mulliner. Proizvede 394 kW moči (530 'konjev') in 1.100 Nm navora.
Prvotni motor so inženirji zasnovali kot nadomestek za šestvaljni motor, da bi svojim vozilom izboljšali zmogljivosti. Poleg tega, da je bil 50 % zmogljivejši od obstoječega šestvaljnika, ni bil prav nič težji. Prvič so ga vgradili v bentley S2, kjer je proizvedel 180 'konjev' (kar je bilo za tiste čase izjemen dosežek), avto pa se je ponašal s klimatsko napravo, servo volanom in električnimi okni!
Z izpopolnjevanjem, razvojem in uvedbo novih tehnologij je Bentley skozi leta povečeval njegovo moč vse do zdajšnjih 530 'konjev' in zmanjšal emisije: novodobni 6,75 litrski V8 proizvede kar 99 odstotkov manj škodljivih emisij kot prvotni motor. V 61 letih so proizvedli 36.000 tovrstnih motorjev, vsi so bili ročno izdelani, za proizvodnjo enega pa so delavci potrebovali 15 ur.
Sedaj prihaja nova era, v kateri bodo Bentleyjeve avtomobile poganjali 6,0-litrski W12, 4,0-litrski V8 in V6 hybrid, kar pomeni postopno hibiridzacijo teh ekskluzivnih vozil. Kot rečeno, je Bentley z legendarnim motorjem upokojil tudi model mulsanne, ki ga nadomešča flying spur.
Oznake:
- Avto fokus
- Bentley
- konec
- motor
- Novice
- proizvodnje
- V8