Citroën C3
Unikat za vsakega slovenskega kupca
Pred kratkim osvežen Citroënov malček C3 želi kupce pritegniti predvsem z bogato možnostjo personalizacije, nadpovprečnim udobjem in bogatejšo ponudbo sodobne tehnologije.
Četrtek, 8. oktober 2020
Leta 2016 predstavljena aktualna generacija modela C3 je bila nared za osvežitev, ki so jo Francozi izkoristili za posodobitve na praktično vseh področjih. Oblikovno je najbolj spremenjen sprednji del, ki ima nove led žaromete (serijsko) in kromiranie dodatke. Med opaznejšimi novostmi so še drugače oblikovane obloge - zračni mehurčki na vratih in nekaj novih videzov za aluminijasta platišča. Na kar so pri Citroënu še najbolj ponosni pa so bogatejše možnosti personalizacije. Namesto 36 kombinacij barv karoserije, strehe in nalepk, je sedaj možno izbirati med kar 97 alternativami. Ob tem velja omeniti, da so bile doslej dvobarvne različice zunanjosti med slovenskimi kupci zelo priljubljene. Izbralo jih je kar 72 odstotkov vseh, ki so iz salona odpeljali C3.
Tudi kabina se lahko pohvali z novimi kombinacijami, med katerimi prav gotovo izstopa skandinavsko navdahnjena različica z lesenimi vložki. Ker je ena od glavnih odlik C3 prav udobje, ni presenetljivo, da so tudi tu na voljo iz drugih modelov poznani sedeži advanced comfort, ki imajo med drugim 15 milimetrov debelejše oblazinjenje.
Ker gre za avtomobil v segmentu cenovno občutljivih kupcev, pretirano naprednih in dragih asistenčnih sistemov niso ponudili, a jih C3 vseeno ponuja kar dvanajst. Novost so sprednji parkirni senzorji, v ponudbi pa ostajajo sistem za zaviranje v sili, opozorilnik nenamerne spremembe voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov in drugi.
Motorizacija je tisti del, ki je doživel najmanj sprememb, saj v ponudbi ostajajo dva bencinska in en dizelski motor. Osnova je 1,2-litrski bencinski trivaljnik z 61 kW (83 KM), ki mu ukazuje petstopenjski ročni menjalnik, medtem ko ima 81-kilovatna izvedba (110 KM) 6-stopenjski ročni ali robotiziran menjalnik z enakim številom prestav. Turbodizel ima moč 75 kW (102 KM) in bo imel do decembra petstopenjski ročni menjalnik, nato pa pride izboljšana in čistejša verzija euro 6.3 s prestavo več, a tudi okoli 350 evrov višjo ceno.
Po ceniku naj bi za prenovljeni C3 morali odšteti vsaj 13.050 evrov, a zaplačilo z gotovino nudijo 750 evrov popusta, medtem ko izbira financiranja prinese 1.250 ugodnejšo ceno. Pri slovenskem uvozniku pravijo, da bo, tako kot doslej, veliko večino (87 odstotkov) vozil opremljenih z osnovnim bencinarjem in polovica s paketom opreme shine. Kljub monotonosti pa bodo kupci lahko svoje preference izražali na bolj vidne načine, z izjemnim naborom možnih konfiguracij. Samo karoserijskih je toliko, da bi, ob napovedni letni prodaji 1.100 primerkov, znotraj enega prodajnega meseca lahko imel čisto vsak avtomobil unikaten videz. Če k temu prištejemo še platišča, obrobe in mnoge možnosti personalizacije v notranjosti, pa bi lahko iz salonov unikati vozili celo leto.