Avto.info

Citroën C4 picasso blueHDi 120 feel

Starševske zadeve

  • 'Krajši' picasso s prostornostjo, uporabnostjo in sodobno varnostno opremo suvereno poskrbi za štiri- ali petčlansko družino
  • Turbodizel z 88 kW (120 KM) se je izkazal za odlično izbiro
Avtor: Gašper Stamač / Foto: Jernej Prelac
Četrtek, 18. maj 2017

Ob besedni zvezi sanjski avtomobil si ljudje mislimo najrazličnejše stvari. Zagotovo pa veliko, če ne kar večina, mladih družin najprej pomisli na veliko prostora in primerno prilagodljivost. Citroën C4 picasso pravi, da je natanko tisto, kar potrebujejo. Je res?

V testu prenovljenega večjega brata grand C4 picassa (AF208) smo že povedali, da je nedavna prenova prinesla nekaj svežine, predvsem v notranjosti, kjer je občutek kakovosti precej izboljšan. Bolj pa na družinsko noto igra z bogatejšim paketom opreme za varnost, ki vsebuje opozorilo proti utrujenosti (vozniku na vsaki dve uri vožnje predlaga postanek), opozorilo v primeru voznikove nepozornosti, nov pa je tudi aktivni opozorilnik pred nenamerno menjavo voznega pasu in sistem za zaznavanje vozil v voznikovem mrtvem kotu.

Glavni adut picassov je bil od nekdaj odličen izkoristek prostora in tudi tokrat to drži. Predvsem je pomembno, da ima zadaj tri ločene sedeže, ki so poleg tega še posamično vzdolžno pomični, prostora za kolena je zares veliko, prtljažnik pa prav tako ne razočara. Dvomimo, da obstaja otroški voziček, ki ga ne bi spravili v ta 537-litrski prtljažnik. Če to ni dovolj, so na voljo še povsem vidni in skriti predali, police ter druga odlagalna mesta. Spreten otrok bo v tem avtomobilu dudo tako skril, da je nikoli ne boste našli!

Če na družinski izlet s seboj ne jemljete vsega, od lego kock do rezervne žimnice, potem podaljšane različice grand ne potrebujete.



Verjetno so Francozi enak pristop kot pri učinkovitem razporejanju prostora želeli uporabiti tudi pri velikem osrednjem multimedijskem vmesniku. Ta je občutljiv na dotik in meri 17,8 centimetra, nad njim pa je kar 30,5-centimetrski velikan, ki prikazuje vse od merilnikov do navigacijskega sistema. V večini primerov se sistem super obnese, zamerili pa smo mu za voznika precej zamudno delovanje in v nekaterih primerih izjemno neodzivnost. Tu pride še posebej prav prva lekcija starševstva – potrpljenje.

Zopet nas je prijetno presenetil že poznani 1,6-litrski turbodizel, ki zmore 88 kilovatov (120 KM). Uporabnost in odzivnost v vseh območjih delovanja je nadgradil tudi z ugodno porabo goriva na testu, ki je v povprečju znašala le 5,6 litra.

Bogata oprema in izbira motorja sta ta avtomobil precej podražila, saj je testni primerek nosil ceno več kot 30 tisočakov. Seveda gre za ceno po ceniku, ki jo le malokdo plača, prav nič pa ne bi bilo narobe, če bi pri naročanju izpustili kakšnega od prestižnejših dodatkov. Brez naslona za noge na sovoznikovem sedežu, gretja in masaže obeh sprednjih, panoramskega stekla in še marsičesa bi bil takoj za nekaj tisočakov cenejši. Ne glede na opremo pa bodo poleg odličnih vselej ostale tudi stvari, ki vam niso všeč in bo z njimi treba znati živeti. Tako kot pri svojemu naraščaju, kar pa starši tako ali tako že veste.
 

Citroën C4 picasso blueHDi 120 feel
 Vozilo in motor kenoprostorec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1560 ccm, 88 kW (120 KM) pri 3500/min, 300 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, šesetstopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5
  Velikost:  4428 x 1826 x 1610 mm; Medos. razdalja: 2785 mm; Pnevmatike: 205/55 R17; Masa/nosilnost: 1395/555 kg; Prtljažnik: 537–1709 l.
  Največja hitrost:  189 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,6 s; Poraba goriva (EU): 4,4/3,5/3,8 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 100 g/km.
  Cena:  osnovni model (C4 picasso puretech 130 live): 21.870 €, testno vozilo: 30.940 €; C Automobil Import, d. o. o., Ljubljana.
prostornost, motor in menjalnik hitrost multimedijskega sistema brez napak

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.