Citroën C4 picasso blueHDi 120 feel
Starševske zadeve
- 'Krajši' picasso s prostornostjo, uporabnostjo in sodobno varnostno opremo suvereno poskrbi za štiri- ali petčlansko družino
- Turbodizel z 88 kW (120 KM) se je izkazal za odlično izbiro
Četrtek, 18. maj 2017
Ob besedni zvezi sanjski avtomobil si ljudje mislimo najrazličnejše stvari. Zagotovo pa veliko, če ne kar večina, mladih družin najprej pomisli na veliko prostora in primerno prilagodljivost. Citroën C4 picasso pravi, da je natanko tisto, kar potrebujejo. Je res?
V testu prenovljenega večjega brata grand C4 picassa (AF208) smo že povedali, da je nedavna prenova prinesla nekaj svežine, predvsem v notranjosti, kjer je občutek kakovosti precej izboljšan. Bolj pa na družinsko noto igra z bogatejšim paketom opreme za varnost, ki vsebuje opozorilo proti utrujenosti (vozniku na vsaki dve uri vožnje predlaga postanek), opozorilo v primeru voznikove nepozornosti, nov pa je tudi aktivni opozorilnik pred nenamerno menjavo voznega pasu in sistem za zaznavanje vozil v voznikovem mrtvem kotu.
Glavni adut picassov je bil od nekdaj odličen izkoristek prostora in tudi tokrat to drži. Predvsem je pomembno, da ima zadaj tri ločene sedeže, ki so poleg tega še posamično vzdolžno pomični, prostora za kolena je zares veliko, prtljažnik pa prav tako ne razočara. Dvomimo, da obstaja otroški voziček, ki ga ne bi spravili v ta 537-litrski prtljažnik. Če to ni dovolj, so na voljo še povsem vidni in skriti predali, police ter druga odlagalna mesta. Spreten otrok bo v tem avtomobilu dudo tako
skril, da je nikoli ne boste našli!
Če na družinski izlet s seboj ne jemljete vsega, od lego kock do rezervne žimnice, potem podaljšane različice grand ne potrebujete.
Verjetno so Francozi enak pristop kot pri učinkovitem razporejanju prostora želeli uporabiti tudi pri velikem osrednjem multimedijskem vmesniku. Ta je občutljiv na dotik in meri 17,8 centimetra, nad njim pa je kar 30,5-centimetrski velikan, ki prikazuje vse od merilnikov do navigacijskega sistema. V večini primerov se sistem super obnese, zamerili pa smo mu za voznika precej zamudno delovanje in v nekaterih primerih izjemno neodzivnost. Tu pride še posebej prav prva lekcija starševstva –
potrpljenje.
Zopet nas je prijetno presenetil že poznani 1,6-litrski turbodizel, ki zmore 88 kilovatov (120 KM). Uporabnost in odzivnost v vseh območjih delovanja je nadgradil tudi z ugodno porabo goriva na testu, ki je v povprečju znašala le 5,6 litra.
Bogata oprema in izbira motorja sta ta avtomobil precej podražila, saj je testni primerek nosil ceno več kot 30 tisočakov. Seveda gre za ceno po ceniku, ki jo le malokdo plača, prav nič pa ne bi bilo narobe, če bi pri naročanju izpustili kakšnega od prestižnejših dodatkov. Brez naslona za noge na sovoznikovem sedežu, gretja in masaže obeh sprednjih, panoramskega stekla in še marsičesa bi bil takoj za nekaj tisočakov cenejši. Ne glede na opremo pa bodo poleg odličnih vselej ostale tudi stvari,
ki vam niso všeč in bo z njimi treba znati živeti. Tako kot pri svojemu naraščaju, kar pa starši tako ali tako že veste.
Citroën C4 picasso blueHDi 120 feel |
Vozilo in motor: kenoprostorec, 5 vrat, 5 sedežev; Motor: turbodizelski, vrstni štirivaljnik, 1560 ccm, 88 kW (120 KM) pri 3500/min, 300 Nm pri 1750/min; Menjalnik: ročni, šesetstopenjski; Pogon: na sprednji kolesi; EuroNCAP: 5 |
Velikost: 4428 x 1826 x 1610 mm; Medos. razdalja: 2785 mm; Pnevmatike: 205/55 R17; Masa/nosilnost: 1395/555 kg; Prtljažnik: 537–1709 l. |
Največja hitrost: 189 km/h; Pospešek (0–100 km/h): 12,6 s; Poraba goriva (EU): 4,4/3,5/3,8 l/100 km; Povprečje na testu: 6,9 l/100 km; Izpust CO2: 100 g/km. |
Cena: osnovni model (C4 picasso puretech 130 live): 21.870 €, testno vozilo: 30.940 €; C Automobil Import, d. o. o., Ljubljana. |
prostornost, motor in menjalnik | hitrost multimedijskega sistema | brez napak |
Oznake:
- blueHDi
- C4 picasso
- Citroën
- enoprostorec
- test
- turbodizel