Avto.info

Citroën berlingo N1 in ë-berlingo

Novo življenje ljubljenca slovenskih kupcev

Klasični osebni berlingo se poslavlja, nadomešča ga tovorna različica N1. V ponudbi ostaja enako prostoren električni ë-berlingo s 100 kW moči in 280 km dosega.

Avtor: Borut Fakin / Foto: Žiga Intihar
Ponedeljek, 18. april 2022

Na začetku letošnjega leta so se pri Stellantisu odločili, da bodo iz prodaje umaknili bencinsko in dizelsko gnane izvedbe osebnih modelov citroën berligno, peugeot rifter in opel combo ter ohranili le njihove električne različice. 

Toda, čeprav klasičnega osebnega berlinga ni več, ljubljenec slovenskih kupcev ostaja v ponudbi v tovorni izvedbi N1. Ta se na pogled ne razlikuje od klasičnega berlinga, ter ohranja tudi večji del funkcionalnosti prtljažnika in kabine. Večjo razliko predstavlja le fiksna pregrada med potniškim in tovornim prostorom. Ob tem velja omeniti, da lahko pravne osebe to izvedbo kupijo brez DDV, pri čemer mora vozilo v trem primeru namesto zadnjih stranskih stekel imeti nameščeno aluminijasto polnilo.

Motorna ponudba obsega 1,5-litrski turbodizel blueHDi v izvedbah s 74 ali 96 kilovati (100 ali 130 KM), pri čemer ima prva serijsko vgrajen šeststopenjski ročni menjalnik, pri drugi pa je na izbiro tudi osemstopenjska avtomatika.

Ob umiku klasičnega potniškega berlinga v ponudbi dobiva večjo veljavo popolnoma električni ë-berlingo. Ta ohranja enako prostornost in prilagodljivost kot klasične potniške bencinske in dizelske izvedbe, ki se poslavljajo. Na voljo je tako v osnovni izvedbi M, kot v podaljšani XL, s petimi ali s sedmimi sedeži.

Za pogon skrbi elektromotor s 100 kilovati (136 KM), ki v kombinaciji z baterijo s kapaciteto 50 kilovatnih ur zagotavlja do 280 kilometrov dosega. Polnjenje prek domače stenske polnilnice (wallbox) traja od pet do 7,5 ure, prek navadne domače vtičnice od 15 do 24 ur, medtem ko na hitri polnilnici z močjo 100 kilovatov zadostuje približno 30 minut.

Cene berlinga N1 se gibljejo od 23.040 do 30.290 evrov, cene ë-berlinga pa od 37.100 do 41.350 evrov. 

Več o obeh modelih boste lahko prebrali v prihodnji številki naše tiskane izdaje (AF 274)

Oddaj komentar

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Dizelski motor je mrtev! Po 45 letih je veliki proizvajalec sprejel najtežjo odločitev doslej

Volvo je pravkar izdelal svoj zadnji avtomobil z dizelskim motorjem. Znamka v lasti
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.