Cupra leon
Najbolj vroči leon tudi kot priključni hibrid
Športno zmogljive različice seata leona spadajo pod znamko Cupra, ki bo imela poleg protiuteži golfu GTI v svoji ponudbi prvič tudi priključno-hibridno izvedbo.
Petek, 21. februar 2020
Nedolgo nazaj osamosvojena znamka Cupra skrbi za zlobne dvojčke Seatovih modelov široke potrošnje. Pred kratkim predstavljen leon je tako naslednji, ki mu pripada ostrenje, ki je že na daleč vidno. Aerodinamični dodatki in prilagodljivo športno vzmetenje poskrbijo, da avtomobil stoji 20 do 25 milimetrov bližje cesti in dobi čisto samosvoj značaj. Takšnega, zaradi katerega se ob pogledu v vzvratno ogledalo hitro umaknete s prehitevalnega pasu avtoceste. Novi cupra leon je oster kot še nikoli, pa ne le zaradi treh derivatov dvolitrskega prisilno polnjenega motorja. Ta ponuja moči 180, 221, 228 kilovatov (245, 300 in 310 KM) in je v vsakem primeru povezan s hitrim dvosklopčnim menjalnikom. Medtem ko sta šibkejši dve na voljo tako pri kombilimuzini kot karavanu, je najzmogljivejša verzija namenjena le družinam prijaznejši daljši izvedbi. Slednja je tudi serijsko opremljena s štirikolesnim pogonom.
Glavna pogonska novost pa ni rekordno zmogljiva, ampak okolju bolj naklonjena priključno-hibridna verzija. To poganja kombinacija 1,4-litrskega TSI bencinskega motorja in elektromotorja s skupno močjo 180 kW (245 KM) in kar 400 Nm največjega navora. Baterija s kapaciteto 13 kWh je dovolj, da z enim polnjenjem le na elektriko prevozi do 60 kilometrov.