DS9
Vrača se klasično francosko razkošje
DS9 je klasična razkošna limuzina. Pri nas bo na voljo kot priključni hibrid od januarja prihodnjega leta. Za kratek čas je obiskala Ljubljano, kjer smo si jo predpremierno ogledali.
Nedelja, 24. oktober 2021
Zaradi pohoda športnih terencev je klasičnih limuzin vse manj. Na srečo so si jo zamislili pri znamki DS. Gre za 4,93 metra dolg avtomobil, ki z 2,9 metra dolgo medosno razdaljo ter z naprednim, prilagodljivim vzmetenjem DS active suspension scan ponuja zelo prostorno notranjost in obljublja izjemno udobje v vožnji.
Nadpovprečno udobni so tudi zadnji sedeži, ki so lahko ogrevani in hlajeni ter ponujajo masažno funkcijo. Kabina je glede na izbran slog notranjosti lahko odeta v alkantaro, usnje ali usnje nappa, razkošje pa se kaže tudi z različnimi končnimi obdelavami ter detajli, kot je vrtljiva ura na vrhu armaturne plošče.
Pri nas bo DS9 na voljo kot priključni hibrid e-tense v različnih izvedbah. Ob začetku prodaje bo na voljo izvedba e-tense 225 s kombinacijo 1,6-litrskega turbobencinarja s 132 kilovati (180 KM) in elektromotorja z 80 kilovati (109 KM) ter skupno močjo 165 kilovatov (225 KM). Kasneje se ji bosta pridružili različica e-tense 250 ter najmočnejša e-tense 360 z dvema elektromotorjema in štirikolesnim pogonom.
Cene bodo znane januarja, ko bo uradno stekla prodaja.
Oznake:
- DS9
- limuzina
- predpremiera
- priključni hibrid