De Tomaso P72
Retro športna zunanjost, notranjost pa po vzoru dragega nakita
Eksotično petična, a vseeno bogata preteklost znamke De Tomaso je dober razlog, da ob poskusu oživitve legende postanemo pozorni, podatek o 750 »konjih« iz petlitrskega V8 pa vzgib le še potrdi.
Petek, 27. december 2024
Italijanska znamka De Tomaso je bila ustanovljena davnega leta 1959, nekaj časa celo nastopala v formuli 1 in svetu prinesla legendarni model mangusta. Leta 2004 je v rdečih številkah ugasnila, pred približno petimi leti pa je bila obujena. Napoved nove, svetle prihodnosti je bil model P72, ki sedaj očitno le postaja tudi resničnost.
V zelo kratkem bodo zaključena dela na prvem maloserijskem primerku, katerega proizvodnja bo sicer omejena na samo 72 primerkov. Cena za vsakega bo znašala vsak okoli 1,6 milijona evrov.
Prvi primerek P72 je izdelan iz golih ogljikovih vlaken in bo kmalu nared za dokončno barvanje. Gre za primerek številka 001, katerega naloga bo testiranje vozne dinamike, ki je za znamenito športno znamko še kako pomembna. Lahka gradnja je le en element, ki zagotavlja vozniške užitke, zagotovo pa je prav tako eden pomembnejših 5,0-litrski V8 s kompresorjem, ki razvije 551 kW (750 KM) in 900 Nm največjega navora. Jasno, da tovarna moči poganja zadnji kolesi.
Posebnež P72 je atrakcija brez primere še iz enega razloga. Ta je njegova notranjost, ki so jo opremili s sedeži v slogu dizajnerskih stolov in nobel pohištvene trgovine, ne pa cestnega dirkalnika. Obrobljeni so z usnjem krem barve, med njimi pa je bakrena menjalna ročica. Prav tako bakrene barve so poudarki na šestih merilnikih, ki kraljujejo na armaturni plošči. Če ste ob pogledu na notranjost pomislili na uhane, prstane in ogrlice, imate prav, saj De Tomaso trdi, da notranjost P72 navdihuje prav svet nakita.